Vad gör vi? Del CXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har varit borta igen pga ägnat mig åt dumheter osv. Nu tyckte jag att jag började vakna och vara normal i huvudet igen, hade koll på både dag och tid och så, skulle bara lägga mig på soffan och kolla lite i telefonen några minuter, klockan var typ sex. Och så vaknade jag nu och är nästan lika groggy och förvirrad igen som tidigare :confused::crazy: Så nu sitter jag igen och försöker få ordning på dag, tid och allt sånt där. Och dricker julmust :up:
 
Funderar på att köpa denna som terapi mot min rädsla att bära vitt.
8443302733_1_1_1.jpg
 
Borde sova nu för att få ordning på dygnet, men jag är inte alls sov-trött :cautious: Har iallafall ställt larm på halv åtta imorgon, vilket är sovmorgon men ändå åt rätt håll om jag lyckas kliva upp då och sen hålla mig vaken. Tycker jag borde klara det imorgon, behöver både handla och rida hästen (stackaren har inte blivit riden sen i tisdags :heart ) så jag har viktiga saker planerat.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 048
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 003
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 104
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu har jag, borträknat lite semester, jobbat i åtta veckor på mitt nya jobb. Och jag kan bara inte få mig att känna att jag trivs. :(...
Svar
16
· Visningar
2 595
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Födda -21
  • Wobbi stövlar

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp