Nu väntar vi på att maten ska bli klar, jaktlåda idag. Det passar ju bra eftersom 26-åringen har varit iväg och jagat, dock utan jaktlycka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spontant åkte iväg och köpte en guldhamster också. Den heter Shino (nördigt namn pga min favorit av de orientaliska keramiska glasurerna är vit och heter shino).
Så söt! ❤
Sitter och tittar på när den sover nu.Visa bifogad fil 57947
Näää stackars! Kram! ❤
Vad är det som är så hemskt med att bära vitt?Funderar på att köpa denna som terapi mot min rädsla att bära vitt.
Kanske att man ofta ser lite för blek ut då? Iaf därför jag undviker vitt plus att fläckar syns DIREKT!Jag sitter på jobbet och har ångest över
Vad är det som är så hemskt med att bära vitt?
Vad är det som är så hemskt med att bära vitt?
Jag får bättre färg i vitt. Lila däremot gör att jag ser sjuk ut, gråblek liksom.Kanske att man ofta ser lite för blek ut då? Iaf därför jag undviker vitt plus att fläckar syns DIREKT!
Jag köper aldrig någonting kritvitt, utan det behöver ha en gul ton, tex gräddvit eller liknande. I kritvit ser jag likblek ut, men bara det blir en lite varmare nyans blir det genast bättre.Kanske att man ofta ser lite för blek ut då? Iaf därför jag undviker vitt plus att fläckar syns DIREKT!
Ok för mig är det helt tvärtom likvitt går bra men inget annat, absolut inget gult i!Jag köper aldrig någonting kritvitt, utan det behöver ha en gul ton, tex gräddvit eller liknande. I kritvit ser jag likblek ut, men bara det blir en lite varmare nyans blir det genast bättre.
Funderar på att köpa denna som terapi mot min rädsla att bära vitt.