Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dricker morgonkaffe och laddar för att gå ner och måla en stund.
Kan det sluta vara så grått och kallt och tråkigt ute nån gång Nyss varit ute en liten sväng med hundarna och man fryser ju halvt ihjäl!
Beställde ett par träningstights igår morse, nu fick jag meddelande om att paketet finns att hämta hos mitt ombud. Älskar snabba leveranser
Shit!
Ja, snabba leveranser är ! Hoppas de är bra
Bah, jag beställde en liten trave receptböcker förra veckan fredag och fick mail idag(!) om att de hade packat ihop dem och skulle skicka iväg demBeställde ett par träningstights igår morse, nu fick jag meddelande om att paketet finns att hämta hos mitt ombud. Älskar snabba leveranser
Bah, jag beställde en liten trave receptböcker förra veckan fredag och fick mail idag(!) om att de hade packat ihop dem och skulle skicka iväg dem
Alltså, jag har fått intrycket att det är just bokaffärer på nätet det handlar om när det gäller relativt "långsam" leverans. Men varför? Är det så mycket svårare att plocka ihop dem? Behöver de beställa böckerna själva först och sedan skicka dem till kunden?
Minst sagt ett i-landsproblem men menBlä vad störande
Bah, jag beställde en liten trave receptböcker förra veckan fredag och fick mail idag(!) om att de hade packat ihop dem och skulle skicka iväg dem
Alltså, jag har fått intrycket att det är just bokaffärer på nätet det handlar om när det gäller relativt "långsam" leverans. Men varför? Är det så mycket svårare att plocka ihop dem? Behöver de beställa böckerna själva först och sedan skicka dem till kunden?
Hm, samtidigt så kan jag inte låta bli att undra över alla andra sorters nätbutiker, varför är just böcker speciella?Ja allt är inte i lager och då tar det extra tid.