Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jäklar var flottan är ute och far, undrar vad de använder för navigationsinstrument?
Oj, var det där hela portionen? Det ser väldigt lite utTestar nya matkassar- Marley Spoon
Oxmedaljong och varm tomat och paprika sallad, yoghurt dipp Visa bifogad fil 57899
Haha, precis min tanke!Oj, var det där hela portionen? Det ser väldigt lite ut
Stjärnorna så är det molnigt så går det inte så braJäklar var flottan är ute och far, undrar vad de använder för navigationsinstrument?
Och min,snacka om att svälta ihjälOj, var det där hela portionen? Det ser väldigt lite ut
Med all radarutrustning ett sådant fartyg har borde det veta om det är på väg mot fastland..Yep, det ar en hoax
De kanske glömde betala radarlicensenMed all radarutrustning ett sådant fartyg har borde det veta om det är på väg mot fastland..
Jag råkade skrämma upp en tidigare boendestödjare när jag låg och vilade med in-ears i öronen och lyssnade på musik. Glömde bort tiden och hörde inte dörrklockan.Varit hos psykologen. Under tiden hade visst boendestöd varit här vilket jag inte visste att de skulle. De blev oroliga och ringde psyk som har försökt fått tag på mig. Allt hände på en timme.. Har rett ut allt nu, de trodde jag låg död i lägenheten.
Men psykologbesöket var bra.
Hej,https://www.kjell.com/se/produkter/...luxorparts-ipaclean-isopropanol-250-ml-p18358
Undrar varför man bara får köpa två åt gången?