Jag undrar hur autentiskt det här är egentligen, den här vitsen har jag hört sen 80-talet fast då var det en kanadensisk fyr och US Navy som grälade om vem som skulle lägga om kursen.
Skit samma, det är kul.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag undrar hur autentiskt det här är egentligen, den här vitsen har jag hört sen 80-talet fast då var det en kanadensisk fyr och US Navy som grälade om vem som skulle lägga om kursen.
Det är en reklam från början som blev så lyckad att den översatt i flera olika språk. Jaghar sett originalet men kommer inte för mitt liv ihåg vad det är förJag undrar hur autentiskt det här är egentligen, den här vitsen har jag hört sen 80-talet fast då var det en kanadensisk fyr och US Navy som grälade om vem som skulle lägga om kursen.
Det kanske var detta fartyg som råkade befinna sig i Östersjön en blåsig natt i november för x antal år sedan navigationskunskaperna verkar ju brista en aning och de skulle förmodligen aldrig erkänna att de varit där eller att de råkat krocka med någotSkit samma, det är kul.
Här också Jag har en skål med glass och vindruvor till mittÄntligen kaffe
Piggar upp mig så här på förmiddagen... det här klippet är hysteriskt
Yep, det ar en hoax