Snackar man skit så....Var tvungen att kolla mejlet jag fick en gång till för att se vad jag fått för "Till dig:" och det var så spännande som en sån där bal med toapapper
Usch nej, dåligt skämt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snackar man skit så....Var tvungen att kolla mejlet jag fick en gång till för att se vad jag fått för "Till dig:" och det var så spännande som en sån där bal med toapapper
Snackar man skit så....
Usch nej, dåligt skämt
Har du en soffa? Vill du byta jobb?Sitter i en soffa på jobbet och är såååå nära att bara lägga mig rakt ned på den
Jag sitter i en fika lounge, och försöker mana klockan till att gå snabbare.Har du en soffa? Vill du byta jobb?
Åh så bekvämt att kunna tvätta samtidigt som man jobbar Jag behöver tvätta, det hade varit skönt om jag hade kunnat göra det under mina raster/pauserBehöver en liten paus så jag ska hänga tvätt, jippie.... Sen kan jag jobba färdigt för denna veckan och ta helg med gott samvete!
Men!...och nu fick jag mail om att min vigselklänning inte gick att beställa i UK, det verkar inte som att de fått igenom transaktionen på mitt svenskregistrerade kort. Så de har avbrutit köpet.
Nä hörni, det blir nog till att bli ogift helt enkelt Nån där uppe vill uppenbarligen inte att this fine meat ska off the market.
Men!
1 Bestäm ett datum
2 gift er
Åh så bekvämt att kunna tvätta samtidigt som man jobbar Jag behöver tvätta, det hade varit skönt om jag hade kunnat göra det under mina raster/pauser
Ja det är en stor fördel med att ha hemmakontor!
Vet inte om jag skulle räkna in det till en fördel faktiskt.Ja det är en stor fördel med att ha hemmakontor!
Ja, vi har ett datum bestämt och bokat. Du får inte ta mitt skämt om att förbli ogift helt så seriöst.
Rast? Går det att äta?Vet inte om jag skulle räkna in det till en fördel faktiskt.
Blir snarare svårare att verkligen ta rast.
Åh så bekvämt att kunna tvätta samtidigt som man jobbar Jag behöver tvätta, det hade varit skönt om jag hade kunnat göra det under mina raster/pauser
Tråkigt Jag förstår att det känns jobbigt.Vi har dock ingen bröllopsfest längre, kan jag visserligen tillägga. Vilket känns trist efter många månaders planering som gått i stöpet. Det känns faktiskt ganska jobbigt.
Kan ni senarelägga själva bröllopsfesten ?Vi har dock ingen bröllopsfest längre, kan jag visserligen tillägga. Vilket känns trist efter många månaders planering som gått i stöpet. Det känns faktiskt ganska jobbigt.
Jag har egen tvättmaskin, det skulle vara en enorm fördel för mig!Det har sina för dock nackdelar!
MVH ska kasta in tvätt om 45 min