Sitter i solväggen utanför stallet och väntar på hovslagaren. Hoppas han kommer snart för jag börjar bli hungrig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför blev det mitt namn där nu istället för @tuaphua
Morgnarna börjar visst bli lite sena igen?Jag har precis klivit upp. Spelar vild barockmusik och steker pannkakor
Vad i hela friden är en vrålande kleptoparasit??
Kan vara en katt
Visa bifogad fil 57393
Får mail från ICA
Den där ska jag absolut se!Tittt klart på ett intressant program på play. Om fetma och dess orsaker. Jag kommer från mn mors sida från en "fet släkt" och på pappas sida är de smala. Programet gav både insikter och tankar. Rekommenderar programmet
https://www.svtplay.se/video/281565...ld-sasong-33-fett-van-eller-fiende?start=auto
Älskar morotskaka! Skicka hit lite tackdet finns aldrig att köpa på bagerierna här.Kollegan bjöd på hembakt morotskaka
Man är alltid värd en rad choklad till!Alla tre hästar fina om fötterna och jag har fått mig lite lunch. Ska hämta kaffe nu och funderar på att jag nog är värd en rad choklad till
Man är alltid värd en rad choklad till!
Den där ska jag absolut se!
Jag skäms, men jag har suttit och googlat fettsugning i några dagar nu
Fungerar det verkligen med fettsugning? Måste googlaDet är inget att skämmas för.
Om mitt framtida arv faller utom inom rimlig tid så kommer jag direkt gå till en viss klinik i Uppsala.