Pålla fick lugnare motion än tänkt; tömkörning ist för ridning . Duktig häst och nyttigt (jobbigt) för mina ben .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bädda rent med tyngdtäcke är den enda nackdelen med ett sådant täcke. Då känner man verkligen att täcket väger nästan 10 kg......Jag har precis bäddat om min säng för första gången (själv) efter att jag införskaffat mitt tyngdtäcke. Herrejävlar, jag är helt slut (och då har jag ändå inte den tyngsta varianten).
Hädanefter får det bli nya lakan sisådär till jul och midsommar.
Bädda rent med tyngdtäcke är den enda nackdelen med ett sådant täcke. Då känner man verkligen att täcket väger nästan 10 kg......
Jag brukar faktiskt göra som med andra täcken. Vända ut och in på påslakanet, in med armarna och grabba tag i täcket från hålen i hörnen. Sedan skaka ner påslakanet. Men det är MYCKET jobbigare att skaka.....Ja, och så otroligt otympligt! Det hamnade som en jädra blykorv mitt i påslakanet. Slutade med att jag själv fick krypa in i det för att få täcket på plats. Var på väg att googla, det måste ju finnas något trix?
Men underbart att sova med! Bättre än jag trodde.
Jag brukar faktiskt göra som med andra täcken. Vända ut och in på påslakanet, in med armarna och grabba tag i täcket från hålen i hörnen. Sedan skaka ner påslakanet. Men det är MYCKET jobbigare att skaka.....
Jag lägger ut mitt på sängen och drar på påslakanet lite i taget. Har fått in snitsen nu. Skaffade mitt första advent.Jag brukar faktiskt göra som med andra täcken. Vända ut och in på påslakanet, in med armarna och grabba tag i täcket från hålen i hörnen. Sedan skaka ner påslakanet. Men det är MYCKET jobbigare att skaka.....