Vad gör vi? Del CXLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tagit dos 3. Tycker inte om det här, men nu är det gjort!
8C9A359B-8F93-4F70-8F45-57ACC6CFA555.jpeg
 
Gjorde ett Myers-Briggstest då ett personlighetstest rekommenderades som komplement till min rapport, det är oerhört träffande och jag vet inte riktigt hur jag ska ta in det faktum att med det här hade jag kunnat förstå mig själv mycket tidigare.
 
Smått less på lägenhetshuset där jag bor.
Konfronterade nyss en snubbe som höll på att bryta sig in i trapphuset med en rejäl skruvmejsel. Han, som verkade rätt hög, sa att han gjorde så för att han hade tappat bort sin nyckel. Dessutom var redan dörren lite trasig för att han hade gjort samma sak innan så det gjorde inget, sa han när jag påpekade att han ju hade sönder dörren.
Slutade med att jag suckande släppte in honom och sa att han var dum i huvudet, sedan gick jag iväg. In skulle han ju komma oavsett, skillnaden mellan att släppa in snubben eller inte skulle vara en mer trasig dörr om jag inte gjorde det.

Det förklarar iaf varför båda dörrarna till trapphuset är trasiga och vem som gjort sönder dom.
 
Smått less på lägenhetshuset där jag bor.
Konfronterade nyss en snubbe som höll på att bryta sig in i trapphuset med en rejäl skruvmejsel. Han, som verkade rätt hög, sa att han gjorde så för att han hade tappat bort sin nyckel. Dessutom var redan dörren lite trasig för att han hade gjort samma sak innan så det gjorde inget, sa han när jag påpekade att han ju hade sönder dörren.
Slutade med att jag suckande släppte in honom och sa att han var dum i huvudet, sedan gick jag iväg. In skulle han ju komma oavsett, skillnaden mellan att släppa in snubben eller inte skulle vara en mer trasig dörr om jag inte gjorde det.

Det förklarar iaf varför båda dörrarna till trapphuset är trasiga och vem som gjort sönder dom.

Jag hade ringt polisen
 
Promenad ✅
Röd som en tomat ✅

Dags att göra iordning sonen för simskolan. Pga Coronan så ska de ha duschat och bytt om hemma och sedan duscha hemma igen. Vi vuxna får stå ute och titta genom fönsterna.

Med tanke på hur kyligt det är så lär jag gå fram och tillbaka i ett rasande tempo under lektionen så lär nog få ihop en hel del steg bara för att hålla värmen idag 😁
 
Har varit ute med shettisen på ytterligare en promenad. Hon tycker att skogen är RIKTIGT rolig, och jag inbillar mig att det kanske kan vara bra träning för benet att få kliva över ojämn mark på ett kontrollerat vis.... :up: Katten hängde också med....ett tag. Sedan blev han väl distraherad av något och "försvann". Turligt nog var vi bara någon hundra meter hemifrån, så han hittar säkerligen hem igen! Har fått tvättat och hängt en tvätt, samt sprungit ett varv med swiffervippan, så nu är det rätt dammfritt här också. Väntar på att köttet ska bli klart..... :)
 
Grr, håller på att försöka rätta till piggarna på en ryzen cpu. Nästan alla är raka förutom en envis som jag inte kan rätta till. Måste vara extremt försiktig så inget bryts eller böjs. Nu går jag och handlar och får fortsätta sedan! :mad:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 066
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 064
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 656
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 445

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp