Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Också tagit dos 3Tagit dos 3. Tycker inte om det här, men nu är det gjort!
Visa bifogad fil 84461
Smått less på lägenhetshuset där jag bor.
Konfronterade nyss en snubbe som höll på att bryta sig in i trapphuset med en rejäl skruvmejsel. Han, som verkade rätt hög, sa att han gjorde så för att han hade tappat bort sin nyckel. Dessutom var redan dörren lite trasig för att han hade gjort samma sak innan så det gjorde inget, sa han när jag påpekade att han ju hade sönder dörren.
Slutade med att jag suckande släppte in honom och sa att han var dum i huvudet, sedan gick jag iväg. In skulle han ju komma oavsett, skillnaden mellan att släppa in snubben eller inte skulle vara en mer trasig dörr om jag inte gjorde det.
Det förklarar iaf varför båda dörrarna till trapphuset är trasiga och vem som gjort sönder dom.
Tänkte inte ens på det. Men det hade ju varit rimligt nu när jag tänker på det.Jag hade ringt polisen
Tjusig stallkattBåda ponnyerna är väldigt förtjusta i stallkatterna. Dock är det bara Leon som står ut med pusskalas De två andra pratar hellre på avstånd
Visa bifogad fil 84465