Vad gör vi? Del CXLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Klockan är faktiskt bara halv tolv och jag har allt färdigt, alla djur matade och rastade.... så jag tänker att jag nog går och lägger mig. Är både trött och rätt ledsen, det har bara varit en sådan dag idag. Förhoppningsvis blir det bättre med en hyfsat normal natt.
Bara man får sova hela vägen när man lägger sig såhär tidigt. :cautious:
 
Vaknade vid fyra, sen vid sju… gick upp åtta. Haft stressdrömmar inatt om covid och vaccinering osv… men ska åka till hästen vid 10 så det blir mysigt :heart

Fick också riktad reklam på Facebook, från Fabergé. Högst orimligt :rofl:
 
Sitter under filt i soffan och dricker varmt kaffe. Onödiga -7 grader ute och inte så varma 17,5 grader inomhus. Men det har börjat klättra lite så sakteliga. Vet inte hur pass kallt det var vid 5-tiden när värmepumpen klickade igång på timer. Spara el.... :cautious: Men det är skönt att sova svalt, så det gör inte så mycket. Förutom att det är lite irriterande att kliva upp.... :D

Ska nog inte göra så mycket denna helgen, mer än det vanliga. Det vill säga veckohandla, dammsuga och tvätta. Det är rätt skönt det med.... :) Det finns ju alltid böcker att läsa om det skulle bli tråkigt, eller släktforskning att pyssla med. Den tar aldrig slut..... :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 066
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 061
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 656
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 445

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp