Vad gör vi? Del CXLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på att gå till apoteket men känner mig seg. Kollar Nyhetsmorgon. Ska nog se reprisen av Talang. 🤔 Apoteket har öppet till 16 så det är inte jättebråttom.
Behöver äta frukost också.
🥱
 
Dricker vin och surfar här.... :D Har lagt upp en Tradera-annons och hoppas på att få in lite välbehövliga pengar! Har gjort en del av det jag tänkte. Dammsugaren har fått gå en sväng, och köttet ligger i crockpotten. Ponnyn har fått en promenad eftersom knögglet i hagen gör att jag inte vågar släppa ut henne idag.... :( (undrar när jag vågar lita på att hennes ben håller :nailbiting:??) Borde väl slänga lite tvätt i maskinen också, annars får det bli imorgon.....
 
Storstädar och möblerar om i dubbelsängsrummet! Efter att jag rastat hund som äntligen är kvitt magsjukan, trimmat henne med klippmaskinen. Det blir nog lite ullkamning senare och varit och släppt av grabben på jobbet och handlat. Lugn lördag;)
 
Har typ tusen saker jag borde göra; läsa både till skola och privat/för egenintresse, listan på saker att sy bara växer och växer, borde diska och rensa bokhyllor och annat bös.. Men vill mest gå och lägga mig igen, dra täcket över huvudet och typ gråta eller sova. So rest for the wicked, eller nått!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 066
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 064
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 656
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 445

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp