Vad gör vi? Del CXLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fixat stallet; pga jakt får våra hästar gå i en mycket mindre hage än de är vana vid och eftersom min pålla har lite vintervila kompenserade vi med att motionera lite avsuttet; longerade lite lätt en kvart men gav upp då det är både hårt och halt i/under gräset och pga jakten kan vi ju inte gå någonstans så traskade runt i hagen en stund :laugh:. Är visst en kändis I jaktlaget idag :laugh:
 
Slappar i soffan och försöker övertyga mina benmuskler om att de inte är döende, bara lite trötta. Börjar känna mig sådär gosigt sömnig som man gör efter träning, frisk luft, varm dusch och mat och ska nog unna mig att slumra till här på sofflocket i en kvart eller två. Sen har jag en frys att avfrosta, en kyl att städa och en maskin tvätt att hänga, så det är nog bäst att jag vilar upp mig ordentligt inför dessa oerhört betungande uppgifter :D
 
Känner en stress i kroppen för att jag inte vet om exet och barnet kommer höra av sig och vill göra något imorgon. Jag vill planera mina dagar i förväg men jag vill inte heller höra av mig och fråga, för då kanske vi ska hitta på något och jag känner att jag helst vill vara själv. Tänker på ursäkter redan :o Vilket gör att jag känner mig hemsk för det också :down:
 
Har börjat se "the defeated" på Netflix. Inte hunnit så långt men kan vara sevärt! Tyskar snackar tyska, ryssar snackar ryska osv vilket är ett bra tecken iaf. Litet minus att synk på stråke och musik inte stämde i en scen (men personen som spelade kunde iaf spela cello så kanske går att förlåta).
 
Äter överbliven donkenmat från igår.
Tränat.. Ska plugga. Nån gång.

Lite oklart humör, lite stress över att flytta typ i veckan, lite nere because feelings, onödiga grejer.
Så bestämt mig för att börja titta på Folk Med Ångest så får vi se hur det HÄR går.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 069
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 064
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 656
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 446

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp