Men varför smyga runt pga valpen?Äntligen fått valp att sova och satt på lugn musik med regnljud för att dämpa ljud som knäpp i huset, andra hunden etc. Och så får jag jooordens hostattack..
Verkar som hon somnade om. Halleluja!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men varför smyga runt pga valpen?Äntligen fått valp att sova och satt på lugn musik med regnljud för att dämpa ljud som knäpp i huset, andra hunden etc. Och så får jag jooordens hostattack..
Verkar som hon somnade om. Halleluja!
Resten av huset är varmt, det är bara sovrummet som vi inte satt på värmen i.Snäppet lägre än vad det blir här om man kör element och värmepump på fullt men inte har hunnit börja elda. Vaknar till typ 13.0 grader under de dagar det är -10 eller lägre ute. Fast det är såklart inte så många dagar per år.
För att jag behövde bara få ha det lugnt ett tag IOM att jag inte mår bra pga utbränd.Men varför smyga runt pga valpen?
Tittar med just nuDödstrött, men kunde inte hålla mig från att sätta igång hoppningen från SIHS nu när jag kom hem.
En stund bara
Tack för påminnelsen, kom på att jag faktiskt hade namnsdag häromdagen och då min kära mor påpekade tydligt nyligen om sin egen namnsdag så fick jag tillfälle att påpeka tillbaka att hon faktiskt glömt minNamnsdagsbarnet ligger och sover i mitt knä.
Kan bli lite svårt att gå ut och in i fortsättningen, du behöver inte köpa en julgran iallafall!Här är hon i min hall, i all sin trötta vinterprakt - fortfarande med sommarvännerna som jag egentligen inte vill klippa ned eftersom de fortfarande blommar.
Hon får stå där och torka över natten bara (det är en halvkall hall), sedan ställer jag eventuellt ut henne dagtid en vecka eller så om vädret tillåter innan det är dags att flytta in helt och hållet.Kan bli lite svårt att gå ut och in i fortsättningen, du behöver inte köpa en julgran iallafall!
Och det behöver du inte nu heller, du har ju haft en hela tiden! Bara att köpa lite glittergirlangHon får stå där och torka över natten bara (det är en halvkall hall), sedan ställer jag eventuellt ut henne dagtid en vecka eller så om vädret tillåter innan det är dags att flytta in helt och hållet.
Julgran har vi aldtig haft plats för i det här huset! Överskattat påhitt!
Jag tror vi stannar i halloween och drar fram lite spindelnät istället.Och det behöver du inte nu heller, du har ju haft en hela tiden! Bara att köpa lite glittergirlang
Det har du iallafall i överflöd av!Jag tror vi stannar i halloween och drar fram lite spindelnät istället.
Nu vill jag bara dra fram någon 2000-musiklista och lyssna på dem igenLyssnar och tittar på Avril Lavignes nyaste musikvideo ("Bite Me", från typ ett par dagar sedan) och hon måste ha hittat ungdomens källa?? Jag minns henne från mina tidiga tonår och numera ser jag äldre ut än henne Finns ingen logik!
Utifall någon är nyfiken:
Hon har t.o.m fortfarande samma stil