Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känner mig osmart, vad är det för abonnemang man behöver för att se GCT? Är det SportExpressen för 299kr/mån?
För då får det nog vara ändå
Tack! Jag hittar tydligen verkligen inte på Expressens hemsida.Nä, vanligt Premium verkar det. Jag kommer in till spelaren: https://www.expressen.se/sport/ridsport/se-global-champions-league-med-premium-i94sondag/
Da jag har tagit Prednisone ofta valjer jag sjalv eftersom lakaren anser att jag ar smart nog att kunna avgora hur mycket jag behover. Jag tar 10 mg varje morgon, tar jag mindre drar min Rheumatoid igang och da det inte bara gor ont utan asamkar bestaende skada haller jag den stangen.
Ni spelar vad, och ska tillreda vad då för något ?Min livläkare (haha) som dök upp igår har tvingat mig ut på en krispig promenad. Nu spelar vi klezmer och ska tillreda en shakshuka till lunch!
På väg hem. Gillar verkligen London, alla städer har ju sina för och nackdelar såklart men varenda gång jag är här så känner jag mig så befriad av diversiteten på folk. Sverige och Stockholm känns som en lite för liten kostym ibland som skaver. Så begränsande normer och fattigt på olikheter. Här känns det som att fler får plats och det känns alltid lite som att komma hem på nåt konstigt sätt. Trots att jag aldrig bott här och trots att jag i allra högsta grad har en naturlig plats hemma, så känner jag mig liksom ännu friare här. Glad att jag kom ner en sväng.
Ni spelar vad, och ska tillreda vad då för något ?
Det finns inget som hindrar dig från att bryta normer även om du bor i Sthlm!
Skillnaden är väl just att det hemma är att bryta en norm, medan här är det inte ens en norm. Att bryta normer möts av reaktioner och det är väl det som gör att det känns friare här, man behöver inte möta reaktionerna alls.
Nu har jag godis, ost, gött bröd och mer ost.
Söndagen kirrad.
Även om jag fortfarande inte hittar hur man kan se de tidigare GCT-sändningarna, typ den från igår
Hilfe hilfe..
Någon måste ju alltid gå först!