Vad gör vi? Del CXLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Da jag har tagit Prednisone ofta valjer jag sjalv eftersom lakaren anser att jag ar smart nog att kunna avgora hur mycket jag behover. :p Jag tar 10 mg varje morgon, tar jag mindre drar min Rheumatoid igang och da det inte bara gor ont utan asamkar bestaende skada haller jag den stangen.

Ok! Hoppas jag snart kommer ner i dos. Äter mer eller mindre maxdos. Men det verkar som att tanken är att sänka successivt under en längre tid.
 
Hemma från fastermys. Känner mig så där underligt... Förkyld men inte. Halsen känns torr och näsan med. Undrar om det är torr luft eller något. Tränade ju ett hårt pass i går och orkade precis så bra jag förväntade mig.

Oklart. Jag ska pallra mig ner till affären och köpa ingefära och glass sen. Men nu ska jag vila massor.
Jag får inte bli sjuk. Årets roligaste vecka börjar ju i morgon :(
 
På väg hem. Gillar verkligen London, alla städer har ju sina för och nackdelar såklart men varenda gång jag är här så känner jag mig så befriad av diversiteten på folk. Sverige och Stockholm känns som en lite för liten kostym ibland som skaver. Så begränsande normer och fattigt på olikheter. Här känns det som att fler får plats och det känns alltid lite som att komma hem på nåt konstigt sätt. Trots att jag aldrig bott här och trots att jag i allra högsta grad har en naturlig plats hemma, så känner jag mig liksom ännu friare här. Glad att jag kom ner en sväng.
 
På väg hem. Gillar verkligen London, alla städer har ju sina för och nackdelar såklart men varenda gång jag är här så känner jag mig så befriad av diversiteten på folk. Sverige och Stockholm känns som en lite för liten kostym ibland som skaver. Så begränsande normer och fattigt på olikheter. Här känns det som att fler får plats och det känns alltid lite som att komma hem på nåt konstigt sätt. Trots att jag aldrig bott här och trots att jag i allra högsta grad har en naturlig plats hemma, så känner jag mig liksom ännu friare här. Glad att jag kom ner en sväng.

Det finns inget som hindrar dig från att bryta normer även om du bor i Sthlm! :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
58 59 60
Svar
1 184
· Visningar
32 898
Senast: Galant
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577
Kropp & Själ Jag har börjat vakna tidigt (ofta mellan 4 och 5) på morgonen, av att jag mår illa och/eller är hungrig. Det är så pass att jag inte kan...
2
Svar
27
· Visningar
1 238
Senast: Enya
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 331
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp