Visa bifogad fil 79916Men va fan. Efter en riktigt stor god Toast Skagen. Bordet bredvid beställde in ostkaka och espresso, där ostkakan såg ut som gjord i en småländsk himmel. Kunde inte motstå. Ändå födelsedag.
Grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bifogad fil 79916Men va fan. Efter en riktigt stor god Toast Skagen. Bordet bredvid beställde in ostkaka och espresso, där ostkakan såg ut som gjord i en småländsk himmel. Kunde inte motstå. Ändå födelsedag.
Vad har du för dos? Om du vill svara
Hahaha jag har EXAKT samma sorts bild från ikväll - fast då på restaurangen vi besökte! I mitt fall kände jag mig stressad av en familj som skulle gå förbi men som stannade bakom mig för att låta mig ta en bild först. Det gick ju braVisa bifogad fil 79930Hahaha! Skulle ta ett kort på min utebelysning men sen kom det någon så tänkte att det kanske såg lite skumt ut att ta kort på huset (bor i lägenhet) så gjorde det lite snabbt. Kollade aldrig på resultatet, såg detta nu
nära en ledning, blir spännande
Kännr igen det där från huset vi bodde förut. Där kunde man inte köra torktumlaren i kombination med vattenkokaren och/eller micron.Man får visst inte vara effektiv här hemma. Tände lampan i köket, satte på vattenkokaren, kaffemaskinen och micron. Då gick säkringen aja, flirpade tillbaka den och använde sen maskinerma en i taget. Om en stund ska jag ge mig iväg till stallet