Vad gör vi? Del CXLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är liten hemma igen, kastrerad, chippad, registrerad och pigg och kry men SÅÅÅ hungrig! <3 Han har fått en liten smakportion bara så ska han få mera allteftersom. Man vet att det är illa nr han knuffar ned matskålen från tornet och bär den till soffan! 😅
 
Mindre kul, hundarna bröt sig in i köket medan jag var borta och hittade ett smörpaket jag glömt ställa in i kylen sist jag handlade. 600 gr Bregott. Gått och torkat spya i hallen och sovrummet. :wtf::banghead:

Har behover de inte bryta sig in i koket ... Princess Diva, the very hungry rottweiler ... har mer an en gang snott ett paket smor av mig :cautious: och har for sakerhets skull atit upp bade smor och papperet runt. :meh: Hon kraks i alla fall inte. Aldrig jag kan hitta det i alla fall for om nagonting skulle komma upp svaljer hon fort igen ... Det ar HENNES och ATBART :yuck:
Att smor ar sa gott bara sa dar som det ar🙄
 
Vad ffffffff... Ställde mig vid en hållplats så slapp jag frysa då jag var tidig och bussen vänder inom två hållplatser. Men så var bussen fem minuter försenad och jag kollade på Internet, nästa buss sa den var åt det andra hållet så jag tänkte att den hade redan gått och gick till den andra hållplatsen istället. Och bara någon minut senare så kom den, den försenade bussen :banghead:
Så nu står jag och fryser ändå :rolleyes:
Eeey, det uppvägdes av den perfekta tajmingen när jag gick till bussen hem och den anlände precis när jag kom fram till hållplatsen :banana: Slapp frysa! :up:
 
34A9B430-65D0-4D32-B829-1EE4861E69CD.jpeg
Nu har jag lagt ett lager till på tavlan. Pratade med modellen som var nöjd. Bad om ursäkt att jag hade tolkat henne en aning ”galen” men hon verkade gilla den konstnärliga friheten :D
 
Sitter i sängen och äter middag. Det var kallt i resten av lägenheten.

Måste säga att det känns skumt att ha jobbat min sista schemalagda dag på det här jobbet... Inte sista dagen, nä, jag ska dit på söndag(!) igen :rofl: Chefen tror att det kommer bli så tufft för de som är kvar nästa vecka att jag och minst en till åker in och sorterar lite på söndag så att det blir lättare för dem på måndag. "Du får välja själv hur många timmar du jobbar och hur mycket du orkar göra" sa han, och det i kombination med riktigt bra lön kändes som en bra deal, framförallt eftersom jag sedan är ledig veckan som kommer.

Så otroligt märkligt allt är nu. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med något alls.
 
Vi hade tänkt laga mat och mysa. Men lillvalp har haft svårt att sova/vila idag och är liksom helt övertrött. Nu däckade hon äntligen. Så vi sitter still i varsin ände av huset för att inte väcka henne och få en stunds ro. 😅
Jag är ashungrig! :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
52 53 54
Svar
1 071
· Visningar
30 148
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 572
Kropp & Själ Jag har börjat vakna tidigt (ofta mellan 4 och 5) på morgonen, av att jag mår illa och/eller är hungrig. Det är så pass att jag inte kan...
2
Svar
27
· Visningar
1 238
Senast: Enya
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 321
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp