Lyssnar på brasorna och ska till och laga mat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Minst en?
Oj
Men gud så jäkla roligt. Stort GRATTIS!Jag skakar, skrattar och gråter. A och jag har vunnit Ridskolanpoddens stipendium och får en ridtermin för A betald!! Vi får heldagsbiljetter till SIHS på lördagen och stipendiet delas ut där!
Mindre kul, hundarna bröt sig in i köket medan jag var borta och hittade ett smörpaket jag glömt ställa in i kylen sist jag handlade. 600 gr Bregott. Gått och torkat spya i hallen och sovrummet.
Eeey, det uppvägdes av den perfekta tajmingen när jag gick till bussen hem och den anlände precis när jag kom fram till hållplatsen Slapp frysa!Vad ffffffff... Ställde mig vid en hållplats så slapp jag frysa då jag var tidig och bussen vänder inom två hållplatser. Men så var bussen fem minuter försenad och jag kollade på Internet, nästa buss sa den var åt det andra hållet så jag tänkte att den hade redan gått och gick till den andra hållplatsen istället. Och bara någon minut senare så kom den, den försenade bussen
Så nu står jag och fryser ändå
Röva lät inte så dumt dock
Jag har min 8-bitars kvar så jag kör Zelda nu och sen blir det Link efter det. Spelen var roligare förr.Jag röstar verkligen för minikonsolen. Inte samma känsla som när man byter "riktiga" spel och det är lite lite klurigt att byta spel på konsolen. Men väl värd pengarna om man gillar Nintendo 8 bitar
jag får min den 30eSå, dos tre bokad!
Bara jag som direkt drar iväg i tanken a la typ: "Hur varmt är det i Röven idag?"
Det påminner mig om när Johan Glans skämtade om ortsnamnet Röven. Jag skrattar så jag gråter varje gång jag ser det......
Stackars shiban...och nu är kisse alldeles fullkomligt jäkla galen! Han ba: "Alltså matte jag har sovit Hela Dagen! Många bustimmar att ta igen, akta fötterna!"