Han vet bättre... Man ger sig på de svaga i flocken först - det vill säga matte, alla gånger!Stackars shiban
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han vet bättre... Man ger sig på de svaga i flocken först - det vill säga matte, alla gånger!Stackars shiban
Men ja tack!Bakat till månadsmötet
Ta med en flaska vin eller nåtSitter och gäspar medan sonen simmar. Denna hösten har vi ju verkligen fått till barnens simtider.
Fredags- och lördagskvällar... Hejdå social samvaro
Choklad hjälper!Hmpf. Magen är i olag. Bäst jag äter mer choklad?
Kan man åka dit bakvägen?
Hänger på firandet genom att käka mer godis och lyssna på bra musik.Det sprakar i vedspisen
Jag var bara tvungen. Har en så bra känsla efter mötet i samlingslokalen och så glad över att ha börjat dialys. Allt behövde firas.
Dessutom har jag enkopp nytt aprikoste framför mig och en hund vid fötterna som gnager ben.
Jag gör nog samma sak!Hänger på firandet genom att käka mer godis och lyssna på bra musik.
jag får min den 30e
Gick det bra? Du var väl lite orolig?Fick förra veckan
Gick det bra? Du var väl lite orolig?
Skönt att höra!Ja! Jag fick lite ont i armen bara! Tog sedan influensavaccinet ngn dag senare och det kände jag inte av alls. Riktigt skönt
Skönt att höra!
Själv är jag nyfiken på om jag kommer ha antikroppar eller inte, nu när jag fick ta test idag. Försökt slå vad med min partner om jag kommer ha något vaccinationssvar eller ej, lite lagom seriöst sådär.