Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alternativt återuppstånden.... ?!Haha ja! Är nu nedstigen!
Jag hävdar fortfarande att bästa sättet att få lägenhet, bil, mm grundligt städade mm är att läsa en utbildning eller kursSkulle plugga. Har spelat Super Mario 1 med dotra istället Ja, vårt gamla Nintendo 8bit funkar fortfarande
Funderade på att beställa ett emerlad igår, men blev inget
Alternativt bjuda hem gäster....Jag hävdar fortfarande att bästa sättet att få lägenhet, bil, mm grundligt städade mm är att läsa en utbildning eller kurs
Alltså vi kollade någon säsong av de på dplay och man skrattar mest typFastnade framför Naked attraction på 11an. Det är ett jättekonstigt program. Jättekonstigt.
(Och jag kan inte sluta titta.)
Minst en?Minst en person har sagt upp sig. Vi har iaf en jättebra konsult på plats.
Jag skakar, skrattar och gråter. A och jag har vunnit Ridskolanpoddens stipendium och får en ridtermin för A betald!! Vi får heldagsbiljetter till SIHS på lördagen och stipendiet delas ut där!
Min kollega, som är HLR-utbildare berättade att förra veckan var det en som fick hjärtstopp mitt under HLR-utbildningen. Haha alltså, förlåt, det är inte roligt.. men vad är oddsen? Om det är någonstans jag skulle välja att få hjärtstopp så är det i varje fall just där. Allt har för övrigt gått väldigt bra med personen som kom på benen förvånansvärt snabbt och mår nu bra.
Visa bifogad fil 79391Alltså hämtade även mitt nya körkort. Fotot jag tog direkt efter att jag blev utskriven från sjukan. Ser faktiskt inte ut som Onkel Fester som jag gjorde på den där stora skärmen (tryckte ok på kortet pga chock).
MEN jag ser ut som en kvinnlig seriemördare i en psykologisk brittisk thriller. Eller hur @cambodia ?? Du känns som en person som skulle kunna avgöra detta. Tänker att jag kommer bli castad till nästa omgång av Scott och Bailey?
(Min granne tycker att jag ser ut som en ”små-kåt nekrofil”).
Stockholm International Horse Show och Hjärt- och LungRäddning.Grattis! Men vad AR SIHS?
Och vad AR HLR?
Grattis, vad kulJag skakar, skrattar och gråter. A och jag har vunnit Ridskolanpoddens stipendium och får en ridtermin för A betald!! Vi får heldagsbiljetter till SIHS på lördagen och stipendiet delas ut där!