Vad gör vi? Del CXLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var och hälsade på hästen idag. ❤
IMG_20211112_115820_502.jpg

Hade tänkt köra en sväng idag, men har ont i magen så kände mig inte så pepp på att bege mig ut. Men en massa gos blev det iaf.
 
Min kollega, som är HLR-utbildare berättade att förra veckan var det en som fick hjärtstopp mitt under HLR-utbildningen. Haha alltså, förlåt, det är inte roligt.. men vad är oddsen? Om det är någonstans jag skulle välja att få hjärtstopp så är det i varje fall just där. Allt har för övrigt gått väldigt bra med personen som kom på benen förvånansvärt snabbt och mår nu bra.
 
Hemma. Lämnade in den trasiga ryzen cpu. Varit precis överallt i Stockholm känns det som i jakt på lampetta (smala silverbanden man slänger över julgranen). Kan köpas online men, snål eller inte, vägrar betala tre ggr så mycket i frakt som lampettan.

Sedan handlat på Willys blev rejält tungt i kiondon, och just som jag sätter mig på bussen får jag ett meddelande att mina nya sensorer har anlänt - den sista slutade för en vecka sedan. Nu är frågan orkar jag gå ut igen och hämta eländet? Har med avsikt drivit upp bs så inga fall, men vill jag veta hur högt jag ligger?
 
Min kollega, som är HLR-utbildare berättade att förra veckan var det en som fick hjärtstopp mitt under HLR-utbildningen. Haha alltså, förlåt, det är inte roligt.. men vad är oddsen? Om det är någonstans jag skulle välja att få hjärtstopp så är det i varje fall just där. Allt har för övrigt gått väldigt bra med personen som kom på benen förvånansvärt snabbt och mår nu bra.
Jo vars lite "dråpligt" men rätt tidpunkt iaf..Läst om det en gång tidigare.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
52 53 54
Svar
1 067
· Visningar
29 923
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 572
Kropp & Själ Jag har börjat vakna tidigt (ofta mellan 4 och 5) på morgonen, av att jag mår illa och/eller är hungrig. Det är så pass att jag inte kan...
2
Svar
27
· Visningar
1 238
Senast: Enya
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 321
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp