Wow, grattis!Jag skakar, skrattar och gråter. A och jag har vunnit Ridskolanpoddens stipendium och får en ridtermin för A betald!! Vi får heldagsbiljetter till SIHS på lördagen och stipendiet delas ut där!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wow, grattis!Jag skakar, skrattar och gråter. A och jag har vunnit Ridskolanpoddens stipendium och får en ridtermin för A betald!! Vi får heldagsbiljetter till SIHS på lördagen och stipendiet delas ut där!
Jag skakar, skrattar och gråter. A och jag har vunnit Ridskolanpoddens stipendium och får en ridtermin för A betald!! Vi får heldagsbiljetter till SIHS på lördagen och stipendiet delas ut där!
Grattis grattisJag skakar, skrattar och gråter. A och jag har vunnit Ridskolanpoddens stipendium och får en ridtermin för A betald!! Vi får heldagsbiljetter till SIHS på lördagen och stipendiet delas ut där!
Supergott! Ät inte för mycket baraVar och handlade köpte saffransglass. Fantastisk god. Försvinnande god. Hade tänkte att ha den i kväll. Men den är snart slut
Vad heter den glassen?Var och handlade köpte saffransglass. Fantastisk god. Försvinnande god. Hade tänkte att ha den i kväll. Men den är snart slut
Kanske går att skjuta på? Gäller att passa på nu medan det gårUnderbart solsken ute och jag har sysslor inne.
Men åh, vad roligt! Grattis till er!Jag skakar, skrattar och gråter. A och jag har vunnit Ridskolanpoddens stipendium och får en ridtermin för A betald!! Vi får heldagsbiljetter till SIHS på lördagen och stipendiet delas ut där!
Järnaglass köpt på IcaVad heter den glassen?
Japp tog bara den viktigaste sysslan så nu får resten vara! Ut i sista strålarna och mot stalletKanske går att skjuta på? Gäller att passa på nu medan det går
Jo vars lite "dråpligt" men rätt tidpunkt iaf..Läst om det en gång tidigare.Min kollega, som är HLR-utbildare berättade att förra veckan var det en som fick hjärtstopp mitt under HLR-utbildningen. Haha alltså, förlåt, det är inte roligt.. men vad är oddsen? Om det är någonstans jag skulle välja att få hjärtstopp så är det i varje fall just där. Allt har för övrigt gått väldigt bra med personen som kom på benen förvånansvärt snabbt och mår nu bra.
Vi har knappt några spel kvar, de har försvunnit nånstans nångång typ, så jag är lite sugen på minikonsolen. Älskar Bubble Bobble!