Funderade på att beställa ett emerlad igår, men blev ingetSå snyggt! Är även sugen på morrocan blue men svårt att gå tag på . Går ju bara att köpa beg. Och de försvinner ju lika fort som de läggs ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderade på att beställa ett emerlad igår, men blev ingetSå snyggt! Är även sugen på morrocan blue men svårt att gå tag på . Går ju bara att köpa beg. Och de försvinner ju lika fort som de läggs ut.
Han var braMen! Hur har jag missat detta
Nåja. Blir nog lite Karalin i februari iallafall
Funderade på att beställa ett emerlad igår, men blev inget
Det är lärk (larch) planterat bland gran, dvs det enda barrträd som fäller sina barr. Åk det på våren också, länken har fantastiskt vackra kottar som är hallonröda pärlband på grenarna när de knoppasSa himla kul. Det ligger bara 20-30 minuter harifran. Det ar bast vi aker innan alla gula lov har fallit!
Sitter och njuter av att jag precis i detta ögonblicket mår ganska bra. Ångesten är nästan obefintlig, känner mig ganska pigg och positivt inställd till tillvaron. Har fått stränga order från min psykolog att försöka stanna upp, bara vara och njuta när den där lättnadskänslan dyker upp och det är faktiskt ganska skönt. Det är inte så ofta den gör det, någon enstaka gång om dagen bara, ibland inte ens det.
Borde med få det gjort men lixom dragit lite på det .Fick tummen ur och bokade tid hos bm för cellprov och spiralbyte också! Nu måste dock min hjärna reboota för nu är den så nöjd på dopamin efter att ha genomfört båda sakerna att jag inte får annat gjort. Jävla adhd ibland!
Gud så skönt. Jag längtar tills jag också kan ha hela dagar som känns såhär men det är en bra bit tills dess tror jag. Försöker tvinga hjärnan att hålla sig kvar i denna sinnesstämningen så länge som möjligt.Så härligt att höra, hoppas det håller i sig så länge som möjligt! Jag har haft tre bra dagar på raken och det är så skönt att jag vill gråta bara därför istället. Aldrig var det lagom.