Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okey ... om du skalar citronen, lägger skalet på brädan med vitan uppåt och tar en sked som du raspar av det vita med? Sen kan du skära/hacka det gula? I väntan på ditt nya zestjärn.
Jag är säker på att @Zinfernia stöttar mig till 100% iallafall!Tittar på billiga (fake) rhinestone halsband till katten... Eh, ja katten är långhårig men det minskar väl inte på hur mycket hon förtjänar att klä sig i "diamanter"?
Har inte klickat på lägg i varukorgen ännu iallafall
Vart ska du? Till Storbrittannien?Jahapp, allt utom packningen klart nu
Packar alltid för mycket, ska försöka att inte göra det den här gången…
Klicka på köööööpJag är säker på att @Zinfernia stöttar mig till 100% iallafall!
(nej, detta är långt ifrån det glammigaste jag kunde hitta men denna var den jag gillade mest )
Hahaha! You wishVart ska du? Till Storbrittannien?
Jag är väldigt positiv till allt som har med smycken att göraJag är säker på att @Zinfernia stöttar mig till 100% iallafall!
(nej, detta är långt ifrån det glammigaste jag kunde hitta men denna var den jag gillade mest )
Påminn mig i morgon så ska jag fota av omslaget på SVERAKs omslagskisse med halsband.Tittar på billiga (fake) rhinestone halsband till katten... Eh, ja katten är långhårig men det minskar väl inte på hur mycket hon förtjänar att klä sig i "diamanter"?
Har inte klickat på lägg i varukorgen ännu iallafall
Vem är det som är min impulskontroll?!Klicka på köööööp
Min impulskontrollsfunktion har semester.Vem är det som är min impulskontroll?!
Ha, nej!Min impulskontrollsfunktion har semester.
Har du köpt nu?