Skulle plugga. Har spelat Super Mario 1 med dotra istället Ja, vårt gamla Nintendo 8bit funkar fortfarande
Vad mysigt!
Själv köpte jag deras minikonsol för några år sen så Super Mario1 &3, bubble bubble samt Ice Climber är favoriterna här
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle plugga. Har spelat Super Mario 1 med dotra istället Ja, vårt gamla Nintendo 8bit funkar fortfarande
Jag tycker du ser ut som nåt slags kulturskribent som andas lite 90-tal?
Men så mysigt!Dricker glögg, samt bakar mjuk pepparkaka och saffranskladdkaka. Det är jag som står för jobbfikat imorgon !
Min pappa har en kund som är vittne, han försöker ständigt få med pappa i sekten. Och pappa vill inte säga ifrån heller då han får mycket jobb från vittnet.Hämtat in posten och får krupp på att Jehovas än en gång skickat brev till mig. Måste vara tredje gången på mindre än ett år, de verkar väldigt stenade på att försöka frälsa mig. Så nu sitter jag och funderar på hur man hamnar på deras svarlista, är det till att öppna dörren nästa gång de fysiskt är i trakten och utropa att jag är queer och älskar Satan tro?
Skämt åsido, jag fattar att det hör till deras tro att de ska få in fler men jag tycker att de borde fatta vinken när de om och om igen försöker ta kontakt och inte får minsta antydan till återkoppling. Men så har sekter aldrig varit logiska heller.
Vi har knappt några spel kvar, de har försvunnit nånstans nångång typ, så jag är lite sugen på minikonsolen. Älskar Bubble Bobble!Vad mysigt!
Själv köpte jag deras minikonsol för några år sen så Super Mario1 &3, bubble bubble samt Ice Climber är favoriterna här
Jag tänker på Morticia Addams!Visa bifogad fil 79391Alltså hämtade även mitt nya körkort. Fotot jag tog direkt efter att jag blev utskriven från sjukan. Ser faktiskt inte ut som Onkel Fester som jag gjorde på den där stora skärmen (tryckte ok på kortet pga chock).
MEN jag ser ut som en kvinnlig seriemördare i en psykologisk brittisk thriller. Eller hur @cambodia ?? Du känns som en person som skulle kunna avgöra detta. Tänker att jag kommer bli castad till nästa omgång av Scott och Bailey?
(Min granne tycker att jag ser ut som en ”små-kåt nekrofil”).
Fondvägg kanske löser problemet?Köpte för lite tapeter. Och givetvis har de utgått ur sortimentet. Tur att jag kontrollräknade innan vi började tapetsera. Får väl köpa nåt annat. Surt..
Ska måla taket imorgon. Och listerna. Borde skura upp golvet ordentligt med, det är nog inte gjort sen tidernas begynnelse.
Dessutom är jag sjukt sugen på att byta gardiner. Problemet är att jag inte har några att byta med... Så går det när man flyttar från lägenhet till hus med många fönster.
Jag tänker på Morticia Addams!
Hämtat in posten och får krupp på att Jehovas än en gång skickat brev till mig. Måste vara tredje gången på mindre än ett år, de verkar väldigt stenade på att försöka frälsa mig. Så nu sitter jag och funderar på hur man hamnar på deras svarlista, är det till att öppna dörren nästa gång de fysiskt är i trakten och utropa att jag är queer och älskar Satan tro?
Varför använde du inte ett rivjärnNi minns den dar diskussionen om vad man anvander osthyvlar till "over here"? WELL ... det kan handa att jag sags vifta med en osthyvel over en citron for att fa "zest" haromdagen och det kan handa att jag nu har ett relativt stort sar som laker aldeles for sakta och sitter precis dar jag vilar handen nar jag skriver pa datorn och anvander touch pad.
Varför använde du inte ett rivjärn
Kniv nästa gång? Mindre risk att slinta?Darfor att citronen i fraga inte var farsk nog. Skalet var lite mjukt och da ar inte ett rivjarn vasst nog ... daremot en av alla mina utmarkta osthyvlar.
Jag tycker fortfarande det låter lite farligt... Men så har jag inget minne av att nånsin stött på en citron med mjukt skal såDarfor att citronen i fraga inte var farsk nog. Skalet var lite mjukt och da ar inte ett rivjarn vasst nog ... daremot en av alla mina utmarkta osthyvlar.