Vad gör vi? Del CXLII

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
I gar var Maken och jag till Target ... de har nu stallt ut en liten avdelning vid ingangen med jul grejor :banghead: fast dar star ocksa typiska "host" grejor och Thanksgiving prylar ... samt en hel avdelning for "Familje Pyjamas" 🙄 :D Det ar tva veckor kvar till Thanksgiving och jag langtar till den familjefest det brukar vara.:d
I dag tog vi ner alla julkartonger fran vinden :p och jag har just kommit pa att vi tar med barnbarn hem efter Thanksgiving middagen sa far vi hjalp att dekorera och kla granen.:)
 
...och nu Ă€r kisse alldeles fullkomligt jĂ€kla galen! 😂 Han ba: "AlltsĂ„ matte jag har sovit Hela Dagen! MĂ„nga bustimmar att ta igen, akta fötterna!" 😈

Är han fortfarande hög efter sövningen? Tratt? Eller har han bara Ă€ndlös energi och inte sĂ„ ont?
 
Är han fortfarande hög efter sövningen? Tratt? Eller har han bara Ă€ndlös energi och inte sĂ„ ont?
Han Ă€r helt normal, bara hypad. Har sĂ€kert haft bajstrĂ„kigt hela dagen. 😅 Han har ingen tratt och inga stygn, men opererades nog redan runt niosnĂ„ret i morse. Jag lĂ€mnade honom halv nio och dĂ„ skulle han in direkt efter hunden de hade pĂ„ bordet just dĂ„.
Samtidigt kÀnner jag inte att jag vill ta fram vippan och tokbusa med honom heller, sÄ han fÄr vÀl stöka runt pÄ eget bevÄg. :D
 
VÀrsta chocken har börjat slÀppa tror jag.

Idag har vi bestÀmt viloplats och enklare saker.

Jag har större delen av eftermiddagen brustit ut i grÄt lite random. Det gör sÄ ont att han inte orkade fortsÀtta.

Åh missat vad som hĂ€nt. SĂ„ hemskt. TĂ€nker pĂ„ dig. Hade en nĂ€ra anhörig som valde att gĂ„ samma vĂ€g. Kram
 
Har hittat det vÀrsta glammigaste katthalsbandet :cool:
16363666178fed5e4d11614c87e00c518021f70eeb_thumbnail_600x.jpg

Fast dÄ krÀver vÀl katten att bli hanterad som en drottning.
...
Eller det Àr vÀl inte nÄgon större skillnad egentligen :cautious:
 
Lyssnar pÄ kvalitativa franska 80-tals dÀngor. Funderar pÄ att Äka till bushen nÀsta v och elda och dricka vin. SÄvida jag inte mÄste pÄ ngt besök inom sjukvÄrden kanske jag zoonar ut nÀsta v. Hade varit riktigt gött.
 
Idag skulle jag vara ledig. Det gick över :p
Klockan 5.22 imorse ringde nattens vakthavande befÀl och bad mig komma in pÄ jobbet. Stora problem som krÀvde en hel del personal.
NÄja, jag jobbade ett gÀng timmar följt av stallet i dagsljus :D En ponny fick en svÀng i skogen och sen lite allmÀnt pyssel.
VÀl hemma har jag kört en omgÄng tvÀtt, duschat, Àtit kvÀllsmat och kollat pÄ Doobidoo :)
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt pÄ morgonen ÀndÄ. Hon mÄste ju patrullera Àgorna!
53 54 55
Svar
1 080
· Visningar
30 326
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit vÀldigt blyg och sÄ. Och Ànda frÄn jag var liten sÄ um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 573
Kropp & SjÀl Jag har börjat vakna tidigt (ofta mellan 4 och 5) pÄ morgonen, av att jag mÄr illa och/eller Àr hungrig. Det Àr sÄ pass att jag inte kan...
2
Svar
27
· Visningar
1 238
Senast: Enya
·
Övr. Hund Ja, som frĂ„gan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina Ă€lskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett Ă„r...
Svar
17
· Visningar
1 322
Senast: Troll
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Stil pĂ„ bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp