Intagit sängen och planerar morgondagen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här blåser halv jävel här med och regnat närmast hela dan.Jag med.... Det blåser en del också. Något som dunsar runt på verandan, och hunden måste prompt morra på det....gång på gång.... Och katten beklagade sig - ungefär som @athena_arabians katt tror jag - över hur GRÄSLIGT det var med allt regn..... Men röra sig utomhus det MÅSTE han självklart ändå....
Fick dessa fick inte andra att välja på hos dem iallafall. Jag behöver dock kraftiga apparater pga min grava hörselskada så kanske skillnad på utbudet då?Ja men det finns som går att koppla även till telefoner med tidigare versioner av Android.
Du borde ju kunna få hörapparater som passar din nuvarande telefon.
Det finns starka hörapparater som funkar också.Fick dessa fick inte andra att välja på hos dem iallafall. Jag behöver dock kraftiga apparater pga min grava hörselskada så kanske skillnad på utbudet då?
Min kliar igen överväger att engagera mig i ridskolans styrelse snartDet är en masochistisk ådra som du har. Jag har botat min
Jag läste croissanter istället för crosstrainer, vad säger det om mig?I survived! Blev lite rodd, lite crosstrainer och lite arm-maskiner. Dock blev det lite psykiskt jobbigt ett tag när jag insåg att jag helt var omgiven av snubbar, då gick jag till roddmaskinen igen som jag tyckte var hysteriskt rolig och dessutom var vänd in mot väggen så att jag kunde stänga in mig i min bubbla. Pluspoäng till mannen som jobbade och gick runt och sa "bra jobbat" till alla som avslutat sina pass!
Börjar jag yra om det bör ni reagera, tycker det smakar oerhört... Vill inte säga äckligt menJag läste croissanter istället för crosstrainer, vad säger det om mig?
Äsch, det doftar kretsloppBonden har lagt ut koskit/underlag de haft i kostallarna på hela jävla åkern runt vårt hus. Det stinker ngt så in i
Bara man är ute med valparna i trädgården så luktar de koskit. Och man själv också om man har fel kläder.
De har spillt äckelklumpar över hela grusvägen som är enda vägen vi kan gå med valparna. Jättekuuul! Tycker iaf minsta valpen som försökt skena ner dit för äckel-buffé.
Hoppas det regnar MYCKET nu per omgående.
Hatar att inte kunna vädra heller. Stanken är brutal!