R
Raderad medlem 68338
Bra där grannen!
Ja ungdomliga grannen är bra ibland.
Hen var dock skyldig till att det låg en viss odör i min lägenhet när ambulans-snubbarna kom in
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra där grannen!
Smällar man får taJa ungdomliga grannen är bra ibland.
Hen var dock skyldig till att det låg en viss odör i min lägenhet när ambulans-snubbarna kom in
Krya på dig!Tack alla!
De väckte mig nu (hade somnat till). Vilopuls 135. Sjukt oklart
Tror inte att de bryr sig så jättemycket.Ja ungdomliga grannen är bra ibland.
Är inlagd. Vägrade bli inlagd av läkaren på vc igår. Grannen fick dock nog nu imorse och stormade in och ba ”ok törnis nu åker du in, ta på lite läppstift och den här kimonon”
Oj, krya på dig .Tack alla!
De väckte mig nu (hade somnat till). Vilopuls 135. Sjukt oklart
Det är en masochistisk ådra som du har. Jag har botat minI bland undrar jag om det är någon typ av självhat som gör att jag fortsätter att jobba ideellt. Jag fattar att man vill få in sina resultat så snart som möjligt men allvarligt, jag jobbar heltid, jag kan inte lägga flera timmar varje kväll för ideellt arbete också.
Håller tummarna!Jag tror inte att det har varit uppehåll i regnande en enda minut på hela dagen...... Det regnade lätt i morse (5:30) när jag promenerade ponnyn, och det ösregnar nu. Hoppas VERKLIGEN på en torrare dag imorgon!!
Jag tänker att du ändå får sätta gränser. Det är ju förmodligen bättre att ni har lite kontakt än ingen alls för hen.Har en nära släkting som blivit LPT. Av olika anledningar har hen alienerat hela släkten förutom mig och min syster. Jag har haft fortlöpande kontakt med vården och hen. Jag (och min syster) har funderat på att åka till hemstaden för att fixa räkningarna. Men det har löst sig.
Försöker hela tiden påminna mig själv om att hen är sjuk och inte kan hjälpa vad hen säger. Men hen drar upp saker från 25 år sedan och är på ren svenska elak och vet hur man sårar. Plus att hen pratar i timtals och jag kan varken säga bu eller bä eller ens andas ibland för då får hen en hjärtattack av stressen.
Så nu mår jag pyton och har ångest efter att ha blivit överöst av allt. Även om hen är sjuk, så ja, just nu vill jag bara säga upp bekantskapen. Men jaja, nya friska tag på fredag när jag lovat att ringa igen.
Jag med.... Det blåser en del också. Något som dunsar runt på verandan, och hunden måste prompt morra på det....gång på gång.... Och katten beklagade sig - ungefär som @athena_arabians katt tror jag - över hur GRÄSLIGT det var med allt regn..... Men röra sig utomhus det MÅSTE han självklart ändå....Håller tummarna!