Vad gör vi? Del CXL

Status
Stängd för vidare inlägg.
Samlar energi för att släpa mig iväg till gymmet. Det är SÅ OINSPIRERANDE JUST NU. Kroppen är i fullkomligt förfall ändå, det är NOLL utveckling bara inbromsning av avvecklingen, typ. BLÖRK. Går dit flera dagar i veckan för att orka mindre och mindre för varje gång :meh: Så satans ROLIGT.
 
Har en knöl på halsen
20211020_172310.jpg
 
Plockar ner katten. Hon må vara dåligt på att hoppa, men klättra kan hon. Bokhyllorna är 226 cm höga. Hon klättrar upp lika snabbt som jag plockar ner henne. Om hon får sitta där så börjar hon böka och har ner kattmat, böcker och annat. :meh:

Visa bifogad fil 78377
Men du har ju gjort världens roligaste klättervägg ju :angel:
Hur kan du ens tro att en liten vig Megara ska kunna motstå den 🤔 :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 724
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 700
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 816
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 449

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp