Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag bara jamen inte på en helg välVar precis och tog blodprover inför nästa dropptillfälle, lite lustigt att inse att de på vårdcentralen minns hur eländig jag var förra året trots corona etc, haha.
Regn och värme är inge kul alls på hösten. Kompisen med hästverksamhet har risodlingar i hagarna.
Hagarna är gigantiska men hästar är ju hästar så de väljer en fläck att trampa upp till gyttjebad. Ser likadant ut i de flesta hagarna. Blä.
Men för svampplockning är det utmärkt. Trattisarna börjar skjuta fart på allvar nu.
Räknar ner inför operation imorrn. Är så väldigt nervös för att sövas! Men samtidigt ser jag fram emot att faktiskt bli lagad och inte bara gå runt i limbo som jag gjort en vecka nu.
Sitter och är lite nervös, ska provrida en potentiell medryttarhäst i eftermiddag. Som jag saknat hästeriet i våras sedan min egen fick vandra vidare
Var precis och tog blodprover inför nästa dropptillfälle, lite lustigt att inse att de på vårdcentralen minns hur eländig jag var förra året trots corona etc, haha.
Försöker att inte få hjärnblödning på min chef. Jag borde ta tag i att hitta verktyg för att inte bli så frustrerad på såna här saker
Hmm... var ska jag söka jobb någonstans?Om man skulle ta och baka något kul till jobbet imorgon ? Kanske några skojiga Halloween-cupcakes.... Det går att göra ursöta spöken med mascarponefrosting, och sedan kan de ju stå på en saftig chokladmuffin. Till exempel....
Har du varit sövd tidigare?
Kör som vanligt, kan inte mer än gå åt helvete (i detta fall hinner ja inte runt, men skiter i det måste följa lagar och regler och då får det gå som det vill, finns en dag imorrn me).Kör försiktigt bara
Berätta det för personalen när du kommer, så kan man försöka anpassa narkosprotokolletJa, och jag tyckte det var så obehagligt då! Vaknade i panik och mådde väldigt illa. Sen vet jag inte om jag får ha en medföljande eller inte och den osäkerheten mår jag också dåligt över.
Gillar du 1- och 2-åringar? Annars är det nog kört ! Det räcker inte bara att gilla kakor....Hmm... var ska jag söka jobb någonstans?
Gillar du 1- och 2-åringar? Annars är det nog kört ! Det räcker inte bara att gilla kakor....