Jag har powernap:at i soffan en stund och nu väntar jag på att 26-åringen ska bli klar i duschen. Därefter ska vi hänga upp nytvättad tvätt och laga mat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet inte?Ja, han verkar väldigt olik alla mina pappisar, stalkersarna!
Men han är jättesöt!
Kan pälskvaliten kanske bero på magbesvären eller ngt?
Mina har alla 5 varit silkiga fluffbollar. Alla kompisars pappisar med som jag träffat. Utom den som matten rakade. Såg ut som en gremlin!
Vet inte?
Han har iofs ändrat pälsen en del efter att magen rättat till sig.
Betydligt mycket mer trassel och tovor. Kanske håller han helt enkelt på att byta päls och det är ett övergående stadium. Efter en tur i skogen är han full av barr och pinnar
Han har lång päls. När han springer ser han ut som en viftande dammvippa på ben. Och när han blir blöt som en garnmopp
Jut nu behöver han rätt mycket pälsvård. Det har jag inte sett att andra behövt. När jag köpte honom sa uppfödarna att de bara drog igenom pälsen en gång i veckan och så var det i början. Inte nu. Och på forum säger de att pälsen inte är klar förrän i 3-års åldern.
Åh, jag har alltid tänkt att den där baksidetexten måste vara vansinnigt svår att få ihopSitter och försöker få ihop bokens baksidestext. Det går.....trögt.....
Oftast skriver tydligen inte författaren den själv. Men ska man ge ut boken på egen hand, så har man ju inte mycket val....Åh, jag har alltid tänkt att den där baksidetexten måste vara vansinnigt svår att få ihop
Oftast skriver tydligen inte författaren den själv. Men ska man ge ut boken på egen hand, så har man ju inte mycket val....
Men, nej, HUR sammanfattar man en bok på nästan 300 sidor i ca 150 ord? Och vad väljer man att skriva som lockar någon att köpa/låna just den boken?
Tack! Det gick jättebra, superfin unghäst. Ägaren tyckte vi passade bra ihop så jag tror jag skaffat mig en häst ala medrytteriLycka till!
Jadå, boken kan absolut hamna på bibliotek då också.Hur funkar det när man ger ut på egen hand?
Kan den hamna på bibliotek osv...?
Skärp dig nu! Tänk på brand o spridda sjukdomar så ska det nog gå utmärkt.Kom ut i köket och från veden tittade ett par pepparkornsögon på mig med skrämd blick. (En mus)
Helt sjuk situation, det här......
Inser att det kommer bli svårt för mig att ta bort en död mus från musfällorna jag måste lägga ut i köket.....Har inte lagt ut musfällorna ännu.....jag klarar inte av det!
Måste nog sälja huset och flytta in i lägenhet i stan.....