Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Regn och värme är inge kul alls på hösten. Kompisen med hästverksamhet har risodlingar i hagarna.Ikväll var det dags att få pållans hovar verkade och innan dess hann vi med lite granna löshoppning . Inte helt otippat regnar det IGEN (jävligt less på äckelvärmen och leran men regnet behövs ju verkligen) men men nu är det sovtajm ☺.
Avslutar bröllopsdagen med magsjuk dotter. Cirkeln är slutenBröllopsdag idag, den har firats med migrän hela dagen. Börjar äntligen släppa lite. Inte vad jag hade planerat. Har inte ens orkat slå in mannens present
Råkade ut för älgflugorna på ett älgpass .Kom en hel svärm och naturligtvis hade jag slaktdag .Dom kröp över hela kroppen .Höll inte på att bli av med dom ens när jag duschade på kvällen
sedan i våras då min egen fick vandra vidare* skrivförmågan har inte vaknat till av kaffet änSitter och är lite nervös, ska provrida en potentiell medryttarhäst i eftermiddag. Som jag saknat hästeriet i våras sedan min egen fick vandra vidare
Kör försiktigt baraÄr som en ”fantastisk” måndag för mig idag. Två sjuka så fick inte köra det ja egentligen skulle kört å hamnar på en körning me de sämsta förutsättningarna. Är typ försenad 2 timmar redan. Yay....
Försöker att inte få hjärnblödning på min chef. Jag borde ta tag i att hitta verktyg för att inte bli så frustrerad på såna här saker