Så gott!Alltså torsk med äggsås, potatis, dill och ärtor. HUR GOTT?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så gott!Alltså torsk med äggsås, potatis, dill och ärtor. HUR GOTT?!
Råkade ut för älgflugorna på ett älgpass .Kom en hel svärm och naturligtvis hade jag slaktdag .Dom kröp över hela kroppen .Höll inte på att bli av med dom ens när jag duschade på kvällenHar fått mitt livs första älglus på mig, hur den nu hamnade där. Jag har ingen aning om när den kom flygande heller, åkte förbi hästarna innan jag åkte och handlade lite mat till jobbet. Nästan framme vid jobbet känner jag något på kinden, jag fäktar vilt och något jag misstänker var en vinge fladdrade förbi.
Strax framme vid grinden känner jag att det är något i hårfästet vid nacken och jag får tag på nånting med fingertopparna, ser att det är en lus och lyckas inte stanna bilen i friläge utan tjuvstannar, trasslar mig loss från bältet och kastar mig ur bilen vilt hoppandes och kastar ifrån mig eländet!
Långtradarschaffisen som såg mig måste undrat vad jag höll på med och tack och lov stod bilen snällt kvar och väntade på att jag satt mig igen. Jag är sååå tacksam att det inte var motorväg för då vete 17 vad som hänt.
Är det någon isolering mellan fönsterna som det ser ut?Nu är det krig, vitpeppar hjälpte inte tydligen. Kittade och målade i somras, jävla skitjobb som jag visst måste göra om nästa sommar. Visa bifogad fil 59150
Plus träna mer olika delar av kroppen så det inte blir så ensidigt.Går du hos någon sjukgymnast?
Om inte så tycker jag att du ska göra det för att få hjälp redan nu att träna och röra dig rätt i vardagen (särskilt viktigt för stallsysslorna, där vi hästfolk oftast jobbar fel med kroppen) för din kropp.
Tänker på att du är så ung - så att du inte "förstör" din kropp i onödan
Jag är ett levande exempel på hur man inte ska behandla sin kropp när jag var ung, stark och odödlig
GlimmisGlimma?
Såååå trött men vill inte gå och lägga mig
Varför??
Det är vadd och tidningspapper mellan ytter och innefönster. Det håller bort fukten under vintern men det är inget fåglarna kommer åt.Är det någon isolering mellan fönsterna som det ser ut?