Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min kompis ringde precis och hade panik. Hon hade åldersnoja och vill inte fylla 30.
Tack och lov verkar hon må bättre nu efter att jag gett henne det lugnande beskedet att hon inte ens är 20 😂 😁
Jag fyller snart 30 :nailbiting:

30 är en jättebra ålder tycker jag! Eller ja, jag är 31 nu. Väldigt bra ålder, jag trivs med att vara över 30 strecket :D
 
Suck

Har massor kvar att göra och självklart kommer kollegan in efetr att ha varit borta på körning en längr3e tid som tagit honom 3h längre än vad det ska göra...

Behöver hjälp med att lossa och lasta på...


Det är inte mycket som ska lossa.
Funderar på hur jag har lyckats lösa det enkelt och snabbt utan att ha truckkärkort/YKB mm men det är jag som får instruera i hur han lastar säkert samt hur han bör fästa spännbandet.

Enda positiva nu är att han gick in och bajsade i 20 mmin så det hinner ju vädra ur när jag kommer tillbaks och gör resterande arbete.

/Irriterad diabetiker
 
Har mjölksyra i armarna och har lagt mig på golvet i målarrummet för att undvika det begynnande ryggskottet 😅😂

075F33C3-589E-4AB6-9123-89CFC465B074.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag funderar på vad det ska bli för middag... jag tror det blir rökta räkor.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
65 369
Senast: Noxos
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 133
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 996
Senast: hundtant
·
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
355
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp