Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min kompis ringde precis och hade panik. Hon hade åldersnoja och vill inte fylla 30.
Tack och lov verkar hon må bättre nu efter att jag gett henne det lugnande beskedet att hon inte ens är 20 😂 😁
Jag fyller snart 30 :nailbiting:

30 är en jättebra ålder tycker jag! Eller ja, jag är 31 nu. Väldigt bra ålder, jag trivs med att vara över 30 strecket :D

Suck

Har massor kvar att göra och självklart kommer kollegan in efetr att ha varit borta på körning en längr3e tid som tagit honom 3h längre än vad det ska göra...

Behöver hjälp med att lossa och lasta på...

Det är inte mycket som ska lossa.
Funderar på hur jag har lyckats lösa det enkelt och snabbt utan att ha truckkärkort/YKB mm men det är jag som får instruera i hur han lastar säkert samt hur han bör fästa spännbandet.

Enda positiva nu är att han gick in och bajsade i 20 mmin så det hinner ju vädra ur när jag kommer tillbaks och gör resterande arbete.

/Irriterad diabetiker

Har mjölksyra i armarna och har lagt mig på golvet i målarrummet för att undvika det begynnande ryggskottet 😅😂

075F33C3-589E-4AB6-9123-89CFC465B074.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
79 80 81
Svar
1 614
· Visningar
43 363
  • Låst
Tjatter Jag funderar på vad det ska bli för middag... jag tror det blir rökta räkor.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
67 021
Senast: Noxos
·
Mat Vi ska äta middag i veckan i närheten av Mellerud, var kan man gå då? Riktigt bra prioriteras, nån mil hit el dit spelar ingen roll :)
Svar
10
· Visningar
472
Senast: athena
·
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
230
Senast: Entourage
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka