Så allt avlastat/lossat
Hur svårt ska det vara egentligen?
/Fortfarande irriterad Diabetiker
Hur svårt ska det vara egentligen?
/Fortfarande irriterad Diabetiker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag förstår dig!Piiinsamt men trodde du var äldre än mig .
Lägger skumpa på kylning
/en som gick på semester+studieledigt idag
Kollegans barn är jordnötsallergiker. Syskon till jordnötsallergikern ringer kollegan i panik och berättar att syskonet fått i sig en jordnöt.
Kollegan får panik, kan inte få ihop något vettigt alls i huvudet verkar det som och svamlar medan jag hör syskonet i luren börja gråta och skrika efter att kollegan ska säga vad hen ska göra.
Jag väntade ett tag tills jag faktiskt bad om att få ta telefonen. Kollegan lämnade motvilligt ifrån sig telefonen, och sprang gråtandes iväg för att rafsa ihop sina grejer.
Jag lugnade syskonet, fick lägesrapport och talade om att de skulle bege sig hem (inte långt), ta adrenalinpennan i låret samt ringa till 112. Lyckades till och med hinna ringa barnets andra förälder som bor närmre än kollegan och förklara läget. Samt ringa 112 själv.
Kollegan hade inte ens fått ihop sina grejer för hemgång så hjälpte hen att plocka ihop och komma iväg.
Puh. Hoppas det går bra! Nu börjar jag nästan tro att alla som sagt att jag borde arbeta som sos-larmoperatör har rätt. Tur även att jag känner kollegan bra och till och med kan hens adress i huvudet.
Inte för att vara en party pooper, men min mamma och pappa separerade samma år som min mamma fyllde 50Om någon undrar går det utmärkt att överleva att fylla 40 också... återkom om tre år så kan jag meddela hur det gick att 50 år
Om någon undrar går det utmärkt att överleva att fylla 40 också... återkom om tre år så kan jag meddela hur det gick att 50 år
Inte för att vara en party pooper, men min mamma och pappa separerade samma år som min mamma fyllde 50
Din yngsta förälder är alltså 2 år äldre än min mamma. Måste erkänna att det känns lite konstigt att du är nästan dubbelt så gammal som mig och din ena förälder är bara två år äldre än min mammaMina föräldrar blir 54 och 57 i år och håller ihop än. Mina svärföräldrar fyller 64 och 66 i år och lär nog heller aldrig separera
Jahopp, nu börjar samtalen rulla in där jag blir lynchad för att jag slängde de där grejerna ur skåpen för två veckor sedan.
Mina order var att inventera nycklarna, se till att ett nytt system upprättades, samt göra mig av med det som låg i skåpen.
Nu kryper det fram att en annan kollega fått informationen att vissa skåp inte skulle tömmas. Inget har dock sagts till mig.
Gissa vem de ringer till och är hysteriskt arga för att deras grejer är borta? Mig.
Tur att telefontiden bara är 5 minuter till