Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fy fasen migrän är inte roligt! Hoppas du orkar sova bort det.
Jag äter dåligt i perioder och skärper till mig i perioder. Ska försöka äta hälsosammare från och med måndag. Fick just ett paket med 800g laktris. ok, jag får helt enkelt be sambon gömma godiset så jag inte hittar det.
Sambon äter inte laktris. Mycket praktiskt.Eller så gömmer du lakritsen från sambon så du får ha det ifred
Kan vara så. Min näsa tar in vatten direkt. Den stängs verkligen inte.Kan det vara så att olika näsor har olika lätt att ta in vatten? Min fundering bottnar i att jag nog gör lika oavsett om jag hoppar i vattnet eller om jag duschar, dvs. att näsan automatiskt ”stängs” när jag håller för andan.
Men jag förstår verkligen obehaget av vatten i näsan. Ibland får jag upp för mycket vatten för fort i bihålorna när jag sköljer näsan och det gör ONT.
Har snyggat till mitt sovrum. Tror jag ska ta och ladda ner Sims 4 till min dator
Sambon äter inte laktris. Mycket praktiskt.
Laddar fortfarande. Supersnabbt mobilt bredband här på landet.
Jag äter dåligt i perioder och skärper till mig i perioder. Ska försöka äta hälsosammare från och med måndag. Fick just ett paket med 800g laktris. ok, jag får helt enkelt be sambon gömma godiset så jag inte hittar det.
Jag vet. Med skillnaden att landet också är hemma. Har insett att jag vare sig ingår i de 95 eller 99,9 procent i visionerna om bredband. Trots att jag bor i södra Sverige nära två större städer. Men bra dagar är det i alla fall hyfsat stabilt på 2 Mbit/s.
"
På kort sikt höjs målsättningen till att 95 procent av alla hushåll och företag bör ha tillgång till bredband om minst 100 Mbit/s redan år 2020.
Målen innebär att 98 procent bör ha tillgång till bredband om minst 1 Gbit/s i hemmet och på arbetet, resterande 1,9 procent bör ha tillgång till minst 100 Mbit/s, och 0,1 procent bör ha tillgång till minst 30 Mbit/s senast år 2025. Målen innebär också att alla bör ha tillgång till stabila mobila tjänster av god kvalitet där de normalt befinner sig senast år 2023.
"