Du behöver väl inte vara rädd? Hade du inte det 4benta larmet med dig?Haha, alltså hysteriskt roligt De lägen i livet som man känner sig som ett riktigt begåvat snille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du behöver väl inte vara rädd? Hade du inte det 4benta larmet med dig?Haha, alltså hysteriskt roligt De lägen i livet som man känner sig som ett riktigt begåvat snille.
Du behöver väl inte vara rädd? Hade du inte det 4benta larmet med dig?
Du kan låna ena ponnyn, hon skulle slicka på eller trycka upp rumpan mot mördaren. Man blir inte lämnad ensam när hon är nära! Personligt utrymme är hennes liksomÅh jo, han larmar så fort det landar en sparv på altanen. Med andra ord gott om tillfällen att trigga igång mina fantasier. Dessutom har han ju tyvärr ingen annan användbar funktion än att just larma i skapt läge. Man bah, det står en mördare i dörröppningen, tack för informationen. Now what? Ska du bjäbba ihjäl honom?
Nej. Det är privat.Kvällens udda fundering: Om någon som brukar ha linnen, klänningar, shorts osv skulle börja klä sig mestadels i stora t-shirts/hoodies och träningstights eller mjukisbyxor, är det nåt ni skulle lägga märke till/reagera på/kommentera på nåt sätt? Om det är nån i närmsta familjen? Eller nån t.ex. i stallet?
Kvällens udda fundering: Om någon som brukar ha linnen, klänningar, shorts osv skulle börja klä sig mestadels i stora t-shirts/hoodies och träningstights eller mjukisbyxor, är det nåt ni skulle lägga märke till/reagera på/kommentera på nåt sätt? Om det är nån i närmsta familjen? Eller nån t.ex. i stallet?
Kvällens udda fundering: Om någon som brukar ha linnen, klänningar, shorts osv skulle börja klä sig mestadels i stora t-shirts/hoodies och träningstights eller mjukisbyxor, är det nåt ni skulle lägga märke till/reagera på/kommentera på nåt sätt? Om det är nån i närmsta familjen? Eller nån t.ex. i stallet?
Jag kan kontra med morgonens mest udda fundering: Folk som håller för näsan när de doppar huvudet vid bad, håller de för näsan även när de duschar?
Jag kan kontra med morgonens mest udda fundering: Folk som håller för näsan när de doppar huvudet vid bad, håller de för näsan även när de duschar?
Jag håller bara för näsan när vattnet riskerar att gå upp i näsan eftersom jag tycker att det är obehagligt. T ex håller jag inte för näsan när jag duschar eller simmar, däremot när jag simmat klart och behöver gå under linorna mellan banorna i bassängen kan jag hålla för näsan eftersom jag då rör mig rakt neråt = vatten upp i näsan. Eller så andas jag bara ut genom näsan när jag går ner.