Fick precis ett samtal om att en av mina kollegor har dött. Är i chock tror jag.
Jag beklagar sorgen .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick precis ett samtal om att en av mina kollegor har dött. Är i chock tror jag.
Fusk!Hurra det regnar!
Det har mullrat i fjärran ett bra tag - vilket fått hunden att ligga och gruffa. Men nu skvätter det. Högst behövligt eftersom allt slokar här.
Det är svart och muller som är på väg hitåt, lite olyckligt när vi har ett fönster som krånglar och maken var tvungen att sticka iväg på ett annat ärende. Men han borde snart vara hemma så vi kan hjälpas åt.Hurra det regnar!
Det har mullrat i fjärran ett bra tag - vilket fått hunden att ligga och gruffa. Men nu skvätter det. Högst behövligt eftersom allt slokar här.
Gräshoppor är skitroliga att jaga hälsar katten här hemma, de hoppar så roligt!Min katt ÄTER gräshoppor.... Eller, jag TROR i alla fall att det är gräshoppor. Det kan för all del vara några andra insekter han fångar på gräsmattan också......
Usch, då.... Har ni fått någon prognos på när det ska vara fixat? Hade strömavbrottet med åska att göra, eller kom det bara lika plötsligt och oväntat som det vi hade för någon vecka sedan?Strömavbrott sedan tre timmar... hoppas de får ordning på skiten snart, jag har för många frysar för att det ska kännas ok...
Här är det också blandad höjd på dem. Någon sitter jättekonstigt mellan en dörr och trappan. Vad ska man koppla in i den ?I äldre hus sitter eluttagen ofta högre upp! Vi har en väldig blandning på höjder hos oss, en del sitter i underkanten på fönstret och en del sitter vid golvet, mycket beroende på när just det eluttaget har kommit till.
Trapphiss! Eller vägglampa om man vill vara tråkigare.Här är det också blandad höjd på dem. Någon sitter jättekonstigt mellan en dörr och trappan. Vad ska man koppla in i den ?