Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förra katten åt skalbaggar. Ibland i såna mängder att de nästan sprattlade när han kräktes upp dom . Var en viss tid på sommaren de verkade finnas i mängder.Min katt ÄTER gräshoppor.... Eller, jag TROR i alla fall att det är gräshoppor. Det kan för all del vara några andra insekter han fångar på gräsmattan också......
Jag har ett eluttag i skafferietHär är det också blandad höjd på dem. Någon sitter jättekonstigt mellan en dörr och trappan. Vad ska man koppla in i den ?
Tror också på hög empati. Att man lever in sig i sin karaktärs känslor så att man själv känner dem, och det är då som det brukar bli bäst också.Ibland när jag skriver scener i boken kan jag bli helt tagen av känslorna som väller fram "genom fingrarna". Jag antar att man kanske under vissa stunder av "flow" hämtar inspiration från upplevelser och erfarenheter som man inte ens visste att man hade/saker som man har förträngt. Kan det vara så....?
(Ja, DET blev flummigt men det var attans svårt att förklara ....)
Ännu tråkigare: dammsugaren när man behöver dammsuga där bortaTrapphiss! Eller vägglampa om man vill vara tråkigare.
Tyst nu med dig, min bil står med öppna rutor... bestämde mig för att lämna ett fönster öppet i natt. Men kom på nu att det kunde vara bra att kolla väderprognosen för natten först...
Edit: Puh, det verkar vara klart fram för natten
Tyst nu med dig, min bil står med öppna rutor
Har du kollat väderprognosen?Tyst nu med dig, min bil står med öppna rutor
Inte på bilen,husfönstren är alltid öppnaÄsch jag har alltid öppet fönster ska mkt till för att det ska typ slagregna snett rakt in
Sant . Jo, efter 270 sidor har man ju lärt känna sina karaktärer rätt väl. Hoppas att läsare kommer att känna samma som jag!Tror också på hög empati. Att man lever in sig i sin karaktärs känslor så att man själv känner dem, och det är då som det brukar bli bäst också.
Även om det kan såklart vara som du säger också