Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Får i detta nu sightseeing genom stan. Buss nummer X åker en blandning av linjen för buss nummer Y, Z och Å. Högst oklart om den tänker stanna vid min hållplats eller inte 😅
Det är liksom två hållplatser mellan min hållplats och mataffären och den turen tar normalt sett typ 4 min (tar bussen då jag bor på ett berg och den går ofta). Har suttit på bussen i typ 15 min nu. Någon gång ska jag väl komma hem :idea:

Edit: Ok, nyss gjorde bussen en U-sväng och stannade i motsatt rikting vart jag gick på den för drygt en kvart sen. Bestämde mig för att gå av och gå tillbaka till andra sidan för att ta nästa buss hem. Förhoppningsvis hittar den bättre :laugh:
 
Ett tag var det högst oklart om jag skulle överleva. Fick springa över gatan för att hinna med bussen som precis rullade in på hållplatsen på andra sidan gatan. När jag kom in i bussen var fläktarna på på högsta effekt, vilket borde varit skönt en sån här dag. Men när det är 26° ute och värmen också verkar stå på högsta effekt är det inte lika skönt :down:

Men nu är vi hemma, jag och maten. Alla överlevde och maten har fått hoppa in i kylen och frysen.
Nu: läsa bok 📖
 
Mitt hår är så himla fint och mjukt och underbart och luktar så gott :love: Ingen liten vovvi i knät den här gången dock.
Massagen var välbehövlig och jag känner mig lite mörbultad.

Försöker nu få katten att lugna sig med en gräshoppa hon hittat. Hon försöker ge mig gräshoppan, jag försöker ta den, den hoppar bort, katten fångar den och rejsar runt ett varv... Hon försöker ge mig gräshoppan, jag försöker få tag i den, den hoppar, katten fångar och rejsar runt... 🙄
 
Mitt hår är så himla fint och mjukt och underbart och luktar så gott :love: Ingen liten vovvi i knät den här gången dock.
Massagen var välbehövlig och jag känner mig lite mörbultad.

Försöker nu få katten att lugna sig med en gräshoppa hon hittat. Hon försöker ge mig gräshoppan, jag försöker ta den, den hoppar bort, katten fångar den och rejsar runt ett varv... Hon försöker ge mig gräshoppan, jag försöker få tag i den, den hoppar, katten fångar och rejsar runt... 🙄
Min katt ÄTER gräshoppor.... :crazy: Eller, jag TROR i alla fall att det är gräshoppor. Det kan för all del vara några andra insekter han fångar på gräsmattan också...... :wtf:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag funderar på vad det ska bli för middag... jag tror det blir rökta räkor.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
65 393
Senast: Noxos
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 149
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 998
Senast: hundtant
·
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
355
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Födda -21
  • Wobbi stövlar

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp