Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Oj oj oj vad internet är snabbt på jobbet i dag! :cautious:
0,18 Mbit/s ner, 0,01 Mbit/s upp, 1782 ms svarstid. Jag kommer ju få fartränder i ansiktet av detta!

Buke tar ungefär 5 minuter på sig att ladda sidan, skriva mail tar hundra år. :meh: Dessutom har buke börjat fråga om jag verkligen vill gilla inlägg? Genom att ta mig till en annan sida som frågar = Det tar tusen år att gilla inlägg :arghh:
 
Oj oj oj vad internet är snabbt på jobbet i dag! :cautious:
0,18 Mbit/s ner, 0,01 Mbit/s upp, 1782 ms svarstid. Jag kommer ju få fartränder i ansiktet av detta!

Buke tar ungefär 5 minuter på sig att ladda sidan, skriva mail tar hundra år. :meh: Dessutom har buke börjat fråga om jag verkligen vill gilla inlägg? Genom att ta mig till en annan sida som frågar = Det tar tusen år att gilla inlägg :arghh:
Screenshot_20200805_083028_se.iis.bbk.webp

:p
 
Orkade inte vänta på IT så jag gick på eget bevåg och letade upp en switch, för att byta ut den som sitter här.
Upptäckte att internetsladden var katastrofgammal den med, så hämtade ny som klarar högre hastigheter.
Nu är internet uppe på 987 Mbit/s ner, 1008 Mbit/s upp, 1,2 ms svarstid. Jag kan andas igen :D

Blir vansinnig på långsamma uppkopplingar, om jag inte är på landet för då är den dåliga hastigheten ursäktad.
 
Gah. Jag ska få en utredning om min arbetsförmåga. Under tiden har AF skrivit in mig på en aktivitet. Mina rutiner för ersättning ändras.

Jag har fått pengar varje vecka Ett par tusen i taget. Nu ska jag övergå till att rapportera till Af och FK. Mina pengar kommer att betalas ut i slutet av september. En och en halv månads räkningar på hög . Kul kul.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag funderar på vad det ska bli för middag... jag tror det blir rökta räkor.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
65 393
Senast: Noxos
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 149
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 998
Senast: hundtant
·
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
355
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Födda -21
  • Wobbi stövlar

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp