Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur kom du ens på att leta där? :)
Alltså, jag körde mitt vanliga uppifrån och ner, höger till vänster i varenda rum. Då öppnar jag alla väskor, lådor och skåp som finns, och tittar ovanpå och under saker, flyttar saker osv. Supermetodiskt :D
Brukar oftast hitta det jag letar efter om det är åt någon annan jag letar. Ska jag leta efter något åt mig själv hittar jag aldrig det jag söker :cautious:
 
Det var dimmigt i morse... det ska alltså vara en sjö vid åkern längst ner :D

117035712_1438034129727362_6385949596355699440_n.jpg
 
Har sorterat ut kläder från klädkammaren och böcker från en av alla bokhyllor som jag ska försöka få iväg till second hand idag.
Känns bra att börja sortera ut redan nu, har så lite ork så att ta lite varje dag är nog enda alternativet.

Det är väl ändå det bästa; att ta lite pö om pö tycker jag :). Vad kul med flytten och lixom omstart för dig! :) .
 
Var nere i vår lilla närbutik en sväng. Fanns en ynka påse färska kanelbullar kvar; de går åt fort där :p. Meeen eftersom det inte förslår sååå långt hos morfar och jag ju har köksmaskin som knådar sååå är det ju lika bäst att baka en omgång åt honom :love:. Medan bulldegen har jäst har jag ätit lunch, nu är det dags att fortsätta med bullbaket :).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag funderar på vad det ska bli för middag... jag tror det blir rökta räkor.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
65 395
Senast: Noxos
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 151
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 998
Senast: hundtant
·
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
355
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Valet i USA
  • Skaffa barn eller inte

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp