Det var som när A fyllde 7, då låg vi i varsitt soffhörn med magsjukaTycker lite synd om sonen, nu kommer bara mormor förbi och lämnar lite pakt och hämtar ved, alla andra håller sig hemma. Inte mycket till födelsedag direkt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var som när A fyllde 7, då låg vi i varsitt soffhörn med magsjukaTycker lite synd om sonen, nu kommer bara mormor förbi och lämnar lite pakt och hämtar ved, alla andra håller sig hemma. Inte mycket till födelsedag direkt.
Han vill gärna ut och käka men det känns heller inte så bra när dottern är sjuk, så vi får hålla oss hemma och mysa bäst vi kan. Tur att jag gjorde en extra stor omgång biskvier i långpanna igår... Jag får nog lov att frysa in hälften så de inte äter ihjäl sig.Det var som när A fyllde 7, då låg vi i varsitt soffhörn med magsjuka
Ja jag funderar nästan själv på om det inte vore mera praktisk städning utan dessa långa hårstrån...Har sparat ut mitt hår och nu funderar jag på att klippa av det igen... att jag aldrig kan bestämma mig
Men mycket handlar om alla dessa långa hårstrån som hamnar överallt
Var det gott? Är själv nyfiken på att köpa detHämtat ut lite paket idag
Ska provasVisa bifogad fil 55152
har inte hunnit provat änVar det gott? Är själv nyfiken på att köpa det
Inte ens vatten att moppa bort? Eller paket som inte levererats? Eller lösa världsfred?Har just nu vansinnigt tråkigt. Har inte ens något jag kan leta efter
Nej ingenting. Det regnar inte ens in, det är fruktansvärt!Inte ens vatten att moppa bort? Eller paket som inte levererats? Eller lösa världsfred?
Alltså, är du på jobbet borde du väl vara nöjd över stillsamhetenHar just nu vansinnigt tråkigt. Har inte ens något jag kan leta efter
Jodå, nu när jag väl hittade en intressant podd känns det rätt okejAlltså, är du på jobbet borde du väl vara nöjd över stillsamheten
Hittade du pallvagnen?Har just nu vansinnigt tråkigt. Har inte ens något jag kan leta efter