Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i bilen med sovande barn. Egentligen obra att han sover nu men jag är trött så jag uppskattar stunden :) Sen ska vi äta middag och glo på TV är planen.
 
Jag är nog hungrig, hittade plötsligt några goda middagar i affären och blev på bättre humör :up: brukar annars ha svårt för det :p
 
Här känns det KALLT.... Jag sitter i soffan med dunfilt och i morse hade jag på både stolsvärmen och värmen i bilen när jag körde till jobbet..... :nailbiting: Jag behöver nog några dagar med värme så jag får värma upp min kalla kropp lite grann..... :D
Så sjåpig :D Mvh i bara t-shirt utomhus väntande på tåget
 
Provsmakning snart
20200805_173123.webp
 
Sitter i trädgården och gottar mig i solen tillsammans med ett glas vin och en liten skål chips. Det är ju trots allt 1) lill-lördag och 2) TVÅ ynka arbetsdagar kvar till semestern! :bump:

Ser ut som att jag har prickat in högtrycket riktigt fint också - från och med imorgon ska det vara runt 23-28 grader och sol varje dag så långt prognosen sträcker sig! Och jag ska befinna mig ca 45 meter från havet vareviga dag under hela semestern och bada precis hur mycket jag vill :love:
 
Här känns det KALLT.... Jag sitter i soffan med dunfilt och i morse hade jag på både stolsvärmen och värmen i bilen när jag körde till jobbet..... :nailbiting: Jag behöver nog några dagar med värme så jag får värma upp min kalla kropp lite grann..... :D
Bara lugn det ska ju komma till helgen:)
Själv ska jag jobba hela helgen iförd mina svarta täta varma jobbyxor :crazy:
Risk för värmeslag :wtf:
 
Förlåt för att jag förpestar tråden för er andra med min negativitet men bläää vad jag är trött på (nästan) allt, mest av allt mig själv :arghh: Jag/livet/tillvaron suger verkligen ovanligt mycket nu och jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det :banghead:
Ska fixa stallet nu och sen umgås lite med mina älsklingar men det känns som det mest kommer framkalla gråtattack idag så IDK :cautious:
 
Förlåt för att jag förpestar tråden för er andra med min negativitet men bläää vad jag är trött på (nästan) allt, mest av allt mig själv :arghh: Jag/livet/tillvaron suger verkligen ovanligt mycket nu och jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det :banghead:
Ska fixa stallet nu och sen umgås lite med mina älsklingar men det känns som det mest kommer framkalla gråtattack idag så IDK :cautious:
Be inte om ursäkt :heart
Stor kram (om du vill) :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag funderar på vad det ska bli för middag... jag tror det blir rökta räkor.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
65 396
Senast: Noxos
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 151
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 998
Senast: hundtant
·
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
355
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp