Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast idag har det varit rätt lagom här faktisktSamma här. Sommaren 2018 minns man med fasa. Konstigt att vi i "Landet Lagom" så sällan har lagom väder......
Åh kantareller på rostad mackaFörsett avkomma med en korg full av grönsaker direkt från landet. Toppat med en påse svamp från morgonens hundpromenad.
Uppfyllt min moderliga plikt.
Här känns det KALLT.... Jag sitter i soffan med dunfilt och i morse hade jag på både stolsvärmen och värmen i bilen när jag körde till jobbet..... Jag behöver nog några dagar med värme så jag får värma upp min kalla kropp lite grann.....Fast idag har det varit rätt lagom här faktiskt
Lagom ljust lagom varmt lagom blåst
Så sjåpig Mvh i bara t-shirt utomhus väntande på tågetHär känns det KALLT.... Jag sitter i soffan med dunfilt och i morse hade jag på både stolsvärmen och värmen i bilen när jag körde till jobbet..... Jag behöver nog några dagar med värme så jag får värma upp min kalla kropp lite grann.....
Bara lugn det ska ju komma till helgenHär känns det KALLT.... Jag sitter i soffan med dunfilt och i morse hade jag på både stolsvärmen och värmen i bilen när jag körde till jobbet..... Jag behöver nog några dagar med värme så jag får värma upp min kalla kropp lite grann.....
Jag VET.... Ska strax tappa upp ett varmbad, tror jag. Vill ha glass, men det verkar ju lite galet i sammanhanget.....Så sjåpig Mvh i bara t-shirt utomhus väntande på tåget
Jag VET.... Ska strax tappa upp ett varmbad, tror jag. Vill ha glass, men det verkar ju lite galet i sammanhanget.....
Be inte om ursäktFörlåt för att jag förpestar tråden för er andra med min negativitet men bläää vad jag är trött på (nästan) allt, mest av allt mig själv Jag/livet/tillvaron suger verkligen ovanligt mycket nu och jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det
Ska fixa stallet nu och sen umgås lite med mina älsklingar men det känns som det mest kommer framkalla gråtattack idag så IDK