Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Färdig
20200805_175222.webp
 
Faster och farbror till sonen kom över och lämnade paket ute och mamma stannade och åt på lite avstånd och gav paket så lite födelsedag blev det ändå. Av farbror fick han bland annat en begagnad basketkorg så nu har sonen och dotterns pojkvän lagt en lång stund på att sätta upp den och spelat med en fotboll. 🙈😁
 
Avdelningen för dumma frågor: Hur avgör man när ens psykiska mående/tankar/osv är på en nivå/ihållighet där man bör försöka få nån slags "hjälp" eller nåt?
Har telefonkontakt med psykiatri-läkare ca var 4e månad och står på väntelista (som iallafall tidigare var helt pausad pga corona) att börja medicinering med nån typ av cs-medicin (tror jag). Utöver det ingen aktuell kontakt längre.
 
Avdelningen för dumma frågor: Hur avgör man när ens psykiska mående/tankar/osv är på en nivå/ihållighet där man bör försöka få nån slags "hjälp" eller nåt?
Har telefonkontakt med psykiatri-läkare ca var 4e månad och står på väntelista (som iallafall tidigare var helt pausad pga corona) att börja medicinering med nån typ av cs-medicin (tror jag). Utöver det ingen aktuell kontakt längre.

Jag skulle säga att det är när man funderar i de banorna... :heart
 
Jag skulle säga att det är när man funderar i de banorna... :heart

Förstår tanken, men jag har mått lite upp-och-ner länge och det brukar gå över efter ett tag. Men hur länge kan/bör man vänta innan man kan säga att det INTE gör det den här gången, liksom?
(Plus att jag egentligen inte vet vad för hjälp jag skulle kunna få förutom det jag väntar på och sånt jag redan har gjort/fått)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag funderar på vad det ska bli för middag... jag tror det blir rökta räkor.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
65 396
Senast: Noxos
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 151
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 998
Senast: hundtant
·
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
355
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Tråden för spår
  • Retrievertråden

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp