Nu ar det dags att ge hundarna sin "godis" (nytt gnagben, en halvmeter bully stick, eller liknande) och aka for att jobba i tre timmar. Precis lagom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En släktings senaste uppdatering på fb
Visa bifogad fil 55256
Funderar på om jag vågar titta på Axios Donald Trump intervju.
De gav den nog till bättre behövande!Nu är nästa fråga... tror släktingen att de har kvar pulsen på sjukhuset?
Klistra fast hjärncellerna innan så ska det nog gå bra
Medan jag fick öppna ett fönster när jag kom hem för det var så varmt och kvavt inne Det börjar inte förrän nu bli dags att stänga fönstret snart..Jag VET.... Ska strax tappa upp ett varmbad, tror jag. Vill ha glass, men det verkar ju lite galet i sammanhanget.....
Avdelningen för dumma frågor: Hur avgör man när ens psykiska mående/tankar/osv är på en nivå/ihållighet där man bör försöka få nån slags "hjälp" eller nåt?
Har telefonkontakt med psykiatri-läkare ca var 4e månad och står på väntelista (som iallafall tidigare var helt pausad pga corona) att börja medicinering med nån typ av cs-medicin (tror jag). Utöver det ingen aktuell kontakt längre.
Jag skulle säga att det är när man funderar i de banorna...