athena_arabians
Trådstartare
Eller hur? Hon föredrar levain från Leijon
En liten gourmet När ni kommer hit får hon nog stå ut med hembakt levain, det finns inget bageri här längre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller hur? Hon föredrar levain från Leijon
I går var det pallyftare jag letade efter, i dag är det laserpass.
Jag vet att vi har en och hur den ser ut, men vet också att kollegan brukar gömma den för alla andra
Jag har något att göra i alla fall.
Oh ja. Kungskrabba är favoritskaldjuretEn liten gourmet När ni kommer hit får hon nog stå ut med hembakt levain, det finns inget bageri här längre
Absolut D!Behöver råd. Sytt en klänning, men tydligen har jag gått upp alldeles för mycket i vikt sen sist jag gjorde det mönstret så den passar inte.
Ska jag
A) kassera
B) göra klart och skänka till second hand
C) göra klart och hänga in i garderoben i väntan på att kroppsformen ska bli sitt forna jag igen
D) försöka sätta paneler i sidorna så den blir lite bredare. Jag tror jag har tyg till det, åtminstone till en kortare version.
Visa bifogad fil 55228
Laserpasset gömmer sig.
Hur kom du ens på att leta där?Lasepass hittat. När man har 3 byggnader, och 7 gigantiska rum att välja mellan (alla med sjukt mycket prylar) men ändå hittar det man letar efter... bra känsla.
Kollega hade förresten gömt åbäket under en bokhylla under en trappa där det står gammalt skräp och elektronik från typ 70-talet
Var det alienkollegan?Lasepass hittat. När man har 3 byggnader, och 7 gigantiska rum att välja mellan (alla med sjukt mycket prylar) men ändå hittar det man letar efter... bra känsla.
Kollega hade förresten gömt åbäket under en bokhylla under en trappa där det står gammalt skräp och elektronik från typ 70-talet