Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
I går var det pallyftare jag letade efter, i dag är det laserpass. 🙄
Jag vet att vi har en och hur den ser ut, men vet också att kollegan brukar gömma den för alla andra :cautious:
Jag har något att göra i alla fall. :D

Kan inte hjälpa dig där, hade jag ett skulle jag inte sälja det :D Jag har fortfarande inte fått någon dag när du tänkt komma med limousinen och köpa pallyften :angel:
 
Behöver råd. Sytt en klänning, men tydligen har jag gått upp alldeles för mycket i vikt sen sist jag gjorde det mönstret så den passar inte.

Ska jag
A) kassera
B) göra klart och skänka till second hand
C) göra klart och hänga in i garderoben i väntan på att kroppsformen ska bli sitt forna jag igen
D) försöka sätta paneler i sidorna så den blir lite bredare. Jag tror jag har tyg till det, åtminstone till en kortare version.

Visa bifogad fil 55228
Absolut D!
Den är jättefin.
 
Idag dallrade rumpa + lår som fan när jag vevade upp stödhjulet på transporten :confused: Men å andra sidan är ridbyxorna nytvättade men sitter lösare än när jag köpte dem i våras så jag vet inte alls jag O_o

Huvud- och nackvärken har iallafall gett med sig lite så jag kan åka på träning med hästen. Hoppas hon inte slänger mig i backen bara, det lär ju inte hjälpa :p
 
Viktigt samtal, att vara artig och professionell och pedagogisk när katten konstant attackerar mina fötterna kan vara svårt under omständigheterna. :meh:

Kände inte för att försöka plocka upp henne i ena armen eftersom hon ibland tenderar att vara ganska högljudd när hon är missnöjd över att bli fasthållen och det även riskerar klor och tänder på andra delar av kroppen.
 
Morgonens skörd :)
 

Bifogade filer

  • 20200805_103619.webp
    20200805_103619.webp
    259,6 KB · Visningar: 9
Lasepass hittat. När man har 3 byggnader, och 7 gigantiska rum att välja mellan (alla med sjukt mycket prylar) men ändå hittar det man letar efter... bra känsla.

Kollega hade förresten gömt åbäket under en bokhylla under en trappa där det står gammalt skräp och elektronik från typ 70-talet :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag funderar på vad det ska bli för middag... jag tror det blir rökta räkor.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
65 395
Senast: Noxos
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 151
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 998
Senast: hundtant
·
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
355
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Valet i USA
  • Skaffa barn eller inte

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp