Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Oh shit, jag köpte handdukar i självbemanningskassan i HM och trodde inte att det var något larm på dem. Upptäckte just ett! :banghead::cautious: Känns fel att googla på att ta bort larmknappar ... Men jag har faktiskt betalat för dem 😅:rofl:
 
Jag klarade alla övningar utom en. Där sa maskinen ifrån att jag hade fel position. Jag försökte ändra men lyckades inte så jag får leta upp en tränare nästa gång då jag får hjälp.
Se där!! Inte illa pinkat 👏
Smarta maskiner som säger till, skulle varit ngt att ha på ”mitt” gym också. När ledaren visar nästa gång kommer det att bli full pott och inte alls uselt 😃
 
Nu är jag och 26-åringen på väg söderut igen. Dottern är kvar hos sin mormor och morfar ett tag till :)
Igår shoppade vi lite i centrum och allt på rabatt :D (Tre toppar, en kjol och två par shorts för ca 1 300 kronor. Allt från Esprit vilket är ett märke som brukar passa mig.)

På kvällen var jag, 26-åringen och dottern hos mina kompisar som ganska nyss blivit föräldrar. Jag är orimligt stolt över att jag höll i bebisen. (Fjärde bebisen ever, inklusive min egen :p )
IMG_20200705_105503_893.webp
 
Funderar på om jag ska åka till jobbet och se om det finns en piassavakvast, gör det ska jag låna med den hem och sopa uteplatsen fri från alla löv som samlats där under åren. Kan äntligen göra det när utemöblerna är väck. 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
83 115
Senast: Snurrfian
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 732
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 159
Senast: Jahaja
·
Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
810
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp