athena_arabians
Trådstartare
Potato bunsen fick godkänt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker Biden ska bort. Han passar inte in i cirkusens talangjakt.
Se där!! Inte illa pinkatJag klarade alla övningar utom en. Där sa maskinen ifrån att jag hade fel position. Jag försökte ändra men lyckades inte så jag får leta upp en tränare nästa gång då jag får hjälp.
Alltså... allt talade för regn. Jag tycker du är klantigJag är ombord på bussen och inte riktigt än kan jag delta i en wet t-shirt tävling, bara nästan
Tillägg: Funderar dock på hur jag ska ta mig från busshållplatsen hemma till porten .... YOLO får väl byta kläder hemma
UrSäKtA, det regnade faktiskt inte när jag gick hemifrån!Alltså... allt talade för regn. Jag tycker du är klantig
UrSäKtA, det regnade faktiskt inte när jag gick hemifrån!
Säkert! Får vara tacksam att handdukarna smet under radarn!Hade du bara tagit med dig ett paraply hade det inte regnat
Har sett bilden förut! Den är från nåt slags cykelrace där folk bär baaaara tweed/gammal brittisk stil och har gamla cyklar osv! Googla London Tweed Run
Finns även i andra städer, Köpenhamn tex och garanterat nånstans i Sverige också
Recept?JA! Det blev SÅ gott.....
Visa bifogad fil 53754
Här:Recept?