Tack, det måste ses!Ja, det är en ny säsong, tror det var tredje avsnittet nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack, det måste ses!Ja, det är en ny säsong, tror det var tredje avsnittet nu.
@TheRedLightning @HoarfrostSamma lika här! Tror jag hamnat i någon ond cirkel såhär i semestertider... Finns glass i frysen dock
Glass är aldrig fel, vet ja stod å sneglade på det när ja va i affärn sist men köpte ingen. Vet att den inte blir långvarig här.Samma lika här! Tror jag hamnat i någon ond cirkel såhär i semestertider... Finns glass i frysen dock
Jag trodde inte choklad kunde bli gammalt? Fast det kanske beror på vad det är i chokladen.@TheRedLightning @Hoarfrost
Det är inte läge nu va att tala om att precis gjort en kylskåpsstädning och slängt massor med choklad som var gammal...
Ja annat blev slängt också, t.ex så hittade jag en låda med knäck kvar i från i julas...
Det här var center som jag slängde, den hade vitnat på utsidan och iom att den är fylld med kola? så vågade jag inte chansa. Det är väl inte världens "bästa" mjölkchoklad i den hellerJag trodde inte choklad kunde bli gammalt? Fast det kanske beror på vad det är i chokladen.
Vet jag ätit choklad som är alldeles vit på ytan (ej inuti), fast det ska va typ mjölkchoklad eller mörkchoklad.
För att inte tala om försvarets choklad mamma och pappa hade när ja växte upp som hade flera år på nacken men fortfarande var helt ätbar.
Jag trodde inte choklad kunde bli gammalt? Fast det kanske beror på vad det är i chokladen.
Vet jag ätit choklad som är alldeles vit på ytan (ej inuti), fast det ska va typ mjölkchoklad eller mörkchoklad.
För att inte tala om försvarets choklad mamma och pappa hade när ja växte upp som hade flera år på nacken men fortfarande var helt ätbar.
Klart det är lite annat när det inte är "ren choklad" så att säga.Det här var center som jag slängde, den hade vitnat på utsidan och iom att den är fylld med kola? så vågade jag inte chansa. Det är väl inte världens "bästa" mjölkchoklad i den heller
Jag har också ätit försvarets choklad (från 1958), jag lever...
Du vill alltså påstå att min julmarsipan borde flytta nu?@TheRedLightning @Hoarfrost
Det är inte läge nu va att tala om att precis gjort en kylskåpsstädning och slängt massor med choklad som var gammal...
Ja annat blev slängt också, t.ex så hittade jag en låda med knäck kvar i från i julas...
Nä då, marsipan är ju nästan enbart socker. Det blir nog ALDRIG för gammalt....Du vill alltså påstå att min julmarsipan borde flytta nu?
Erhm... är det nu jag ska medge att jag har knäck kvar från 2018 ?@TheRedLightning @Hoarfrost