Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
@TheRedLightning @Hoarfrost
Det är inte läge nu va att tala om att precis gjort en kylskåpsstädning och slängt massor med choklad som var gammal... :angel:
Ja annat blev slängt också, t.ex så hittade jag en låda med knäck kvar i från i julas... :o:p
Jag trodde inte choklad kunde bli gammalt? Fast det kanske beror på vad det är i chokladen.
Vet jag ätit choklad som är alldeles vit på ytan (ej inuti), fast det ska va typ mjölkchoklad eller mörkchoklad.
För att inte tala om försvarets choklad mamma och pappa hade när ja växte upp som hade flera år på nacken men fortfarande var helt ätbar. 😅
 
Jag trodde inte choklad kunde bli gammalt? Fast det kanske beror på vad det är i chokladen.
Vet jag ätit choklad som är alldeles vit på ytan (ej inuti), fast det ska va typ mjölkchoklad eller mörkchoklad.
För att inte tala om försvarets choklad mamma och pappa hade när ja växte upp som hade flera år på nacken men fortfarande var helt ätbar. 😅
Det här var center som jag slängde, den hade vitnat på utsidan och iom att den är fylld med kola? så vågade jag inte chansa. Det är väl inte världens "bästa" mjölkchoklad i den heller :angel:
Jag har också ätit försvarets choklad (från 1958), jag lever... :D
 
Jag trodde inte choklad kunde bli gammalt? Fast det kanske beror på vad det är i chokladen.
Vet jag ätit choklad som är alldeles vit på ytan (ej inuti), fast det ska va typ mjölkchoklad eller mörkchoklad.
För att inte tala om försvarets choklad mamma och pappa hade när ja växte upp som hade flera år på nacken men fortfarande var helt ätbar. 😅

Finns chokladkaka från 1984 att buda hem på Tradera! Minns att jag åt från 1982 men då var det å andra sidan bara 1993 när jag var i frivillig flygvapenungdom....
 
Det här var center som jag slängde, den hade vitnat på utsidan och iom att den är fylld med kola? så vågade jag inte chansa. Det är väl inte världens "bästa" mjölkchoklad i den heller :angel:
Jag har också ätit försvarets choklad (från 1958), jag lever... :D
Klart det är lite annat när det inte är "ren choklad" så att säga.
Tänk egentligen va vi ätit som ungdomar. :p
 
Eftersom jag är en idiot märkte jag inte att klädpaketet jag beställde automatiskt gick på min gamla adress i en grannstad 50 min bort. :up:
Insåg det idag när jag tyckte det var skumt att jag inte ens fått någon avi trots att det gått 2,5 v. :idea:
Nu hemkommen efter en tripp till den staden. Som jag var i igår.:banghead:
 
Jag är jäääättetrött, men tänkte försöka hålla mig vaken iallafall en halvtimme till. Under tiden försöker jag bestämma mig för om jag ska rida en eller två klasser nästa tävling, och om jag rider två om jag ska rida de två klasserna under "rätt nivå" eller en klass under + "rätt". (Alltså "rätt" som i den vi egentligen enligt plan ska rida, inte "rätt" som i att det är "fel" att rida lägre klasser)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
83 107
Senast: Snurrfian
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 728
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 159
Senast: Jahaja
·
Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
810
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp