Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev på kvällskvisten drabbad av något som mest kan liknas vid kramp i ryggmusklerna :down: har nu letat fram min gamla spikmatta och hoppas på distraktion, om inte bättring.. aj!
 
Ligger och försöker peppa mig till att åka till tippen i morgon och tömma en hel transport på massa skit. Så. Himla. Drygt!

Måste dessutom fixa lackfärg så jag kan måla trapp och trappräcke, samt en ny skurborste samt köpa hem lite nya golvlister. Funderar på att göra det i morgon också när jag endå har transporten med mig så jag kan pricka av det på listan.

Nervös inför bilbesiktningen på fredag också!:nailbiting:
 
Holy sh....

Vaknar och det svider och bränner i ena ögonlocket. Känner efter och det är svullet.

Inser att jag bivit insektsbiten under natten. Jag regerar sådär på knott. Nu har jag inget synligt öga på höger. Det bränner och är rött. Ser ut som jag opererat in en pingisboll istället för ett öga. Det blir värre och värre.

Har tagit en allergitablett men bllir det värre måste jag nog gå över till kortison.
Ni kan inte föreställa er hur irriterande det är med ena ansiktshalvan svullen och kliande. Vill klia men det är ingen bra idé.
 
Vaknade precis av ena hunden.
Jag kommer inte ihåg vad jag drömde, men jag minns att det var åt mardrömshållet. Vaknade med ont i hela kroppen och begynnande ångest som går uppåt :down:

Idag är det för övrigt storm här också, så den planerade ridningen blir nog inte av. Typiskt när jag verkligen hade behövt det!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
83 105
Senast: Snurrfian
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 727
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 159
Senast: Jahaja
·
Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
810
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp