Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag fick mamma äran att njuta av en födelsedagsritt i skritt en liten sväng på pållan ❤. Det gick så himla fint trots att det blåste halv storm; min häst är verkligen stabil när hon behöver vara det ❤. Och när man är så duktig så är det klart man får smaska lite på en björk som de red förbi 🥰. Fick bli pizza här hemma ikväll (hm...sambons andra på en halv vecka 🙈), gott och trevligt 😊.
 
Har ägnat senaste två dygnen åt att lägga över foton från dvd-skivor till USB sticka.(Tänkte passa på medan sonen ännu har möjlighet på sin gamla dator)

Har hunnit få över 2000-2012, 2013-2015 ligger redan på sticka, sen har jag börjat operation ladda ner från capture till sticka, har hunnit till 2018, men nu börjar jag se i kors och ska försöka sova. Men barnen har varit lyckliga för vi tittade lite grann och de tyckte att det var kul att minnas( de är 15, 13 och 11)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
83 108
Senast: Snurrfian
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 728
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 159
Senast: Jahaja
·
Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
810
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp