Du vet, det blir inte samlarvärde på knäck har jag fått vetaErhm... är det nu jag ska medge att jag har knäck kvar från 2018 ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du vet, det blir inte samlarvärde på knäck har jag fått vetaErhm... är det nu jag ska medge att jag har knäck kvar från 2018 ?
Första gången någonsin jag gjorde knäck och inte vart den speciellt god heller. Men SLÄNGA??! Så mycket jobb att handleden värkte efteråt - aldrig merDu vet, det blir inte samlarvärde på knäck har jag fått veta
Har du kvittot kvar? I så fall borde du väl kunna gå tillbaka med handduken/handdukarna och kvittot och be någon i personalen att låsa upp larmen?Oh shit, jag köpte handdukar i självbemanningskassan i HM och trodde inte att det var något larm på dem. Upptäckte just ett! Känns fel att googla på att ta bort larmknappar ... Men jag har faktiskt betalat för dem
Hoppas att det inte är något allvarligt!På akuten för bröstsmärtor
Lite höstvarningJävla storm.....
Om det är som att räkna får kan det kanske funka.....JAA men få för sig att börja räkna foderstat när man ska sova är väl en JÄTTEBRA idé?!
Det där med att räkna får tycker inte jag funkar ”mina” får springer runt för mycket så tappar räkningen ideligenOm det är som att räkna får kan det kanske funka.....
Ja och de jäklarna kommer ju inte en och en utan i flock så helt omöjligt att räkna.Det där med att räkna får tycker inte jag funkar ”mina” får springer runt för mycket så tappar räkningen ideligen