Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inget förvånar en längre...
Visa bifogad fil 53730
Om du säger in med Bernie istället så hänger jag på!Jag tycker Biden ska bort. Han passar inte in i cirkusens talangjakt.
Tack❤❤❤Jag är så klumpig. Har ingen kroppskontroll så nya övningar är väldigt svårt för mig. Tack för tipset om youtube! Ska leta där.
Om du säger in med Bernie istället så hänger jag på!
Eller är han en för seriös politiker?
Då river jag cirkustältet
Bernie är för gammal och för vänster. Han har ingen chans. Jag hade hoppats på en karismatisk hyfsat liberal kandidat som ändå lockat väljare även bland afroamerikaner och latinos. Då hade det ev funnits en chans.
Nåja nåja, jag försöker tänka optimistiskt. I dessa tider så vet man aldrig vad som kommer hända härnäst!Bernie är för gammal och för vänster. Han har ingen chans. Jag hade hoppats på en karismatisk hyfsat liberal kandidat som ändå lockat väljare även bland afroamerikaner och latinos. Då hade det ev funnits en chans.
Nåja nåja, jag försöker tänka optimistiskt. I dessa tider så vet man aldrig vad som kommer hända härnäst!
Eller hur! Vad är det med dessa pensionärer som presidenter? Övriga länder (nåja, i väst iallafall) i världen verkar ju klara sig med något yngre ledareDet fanns ju några kandidater som tangerade det. Men jag tror de föll på att de inte var mångåriga medlemmar i pensionärsorganisation, det verkar vara en viktig parameter.
Inte haft. Men 2020 har överträffat allting som man kunnat komma på hittills så jag vill inte slå ut möjligheten att det kan komma ändras. Jag vet inte vad som skulle krävas men ...Hur menar du? Tror du att Bernie haft en chans?