R
Raderad medlem 68338
Jävlar. Hur svårt kan det vara att hyvla det perfekta chipset? Gör om och gör rätt känner jag. Kontakta Aftonbladet så kanske de gör ett reportage och så kan du stå och posera besviket med ditt chips!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jävlar. Hur svårt kan det vara att hyvla det perfekta chipset? Gör om och gör rätt känner jag. Kontakta Aftonbladet så kanske de gör ett reportage och så kan du stå och posera besviket med ditt chips!
Sjukt perfekt haltPå bussen på väg tillbaka hem. Hade det inte varit så tråkigt långt mellan hemma och stallet hade det där stackars russet fått stå ut med mig minst varannan dag
I dag avslutade vi passet men en sjukt perfekt halt från trav. Det gick att bara tänka halt, sitta till lite lätt, och han stannade avslappnat och perfekt. Kastade all kärlek jag hade på honom, han såg lagom mallig ut, sen fick det vara bra. Han fick äpple och lite gotta innan han fick gå tillbaka till hagen.
Men det var ju det juSjukt perfekt halt
Bomber command har en intressant historia.Tittar på en dokumentär om Bomber Command, det är en något bortglömd men otroligt intressant del av WWII och var, förutom atombomben, antagligen den mest kontroversiella beslutet de Allierade tog.
Och svär över mitt förbannade knä.