Jag har kommit hem från jobbet och ska strax till stallet. Har ätit ungefär femtioelva kilo godis så gröt räcker som kvällsmat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis till digHar massor av saker jag borde göra.. Sy (laga och passa in typ alla mina medeltida plagg samt sy lite nya grejer), rensa här hemma, plugga och söka lite sommarjobb som dykt upp på platsbanken.
Det jag gör är att kika på Netflix och har precis ätit lite pizza. Det är ju faktiskt bara ens födelsedag en gång om året ^^
Det jag gör är att kika på Netflix och har precis ätit lite pizza. Det är ju faktiskt bara ens födelsedag en gång om året ^^
Har massor av saker jag borde göra.. Sy (laga och passa in typ alla mina medeltida plagg samt sy lite nya grejer), rensa här hemma, plugga och söka lite sommarjobb som dykt upp på platsbanken.
Grattis på dagen!Har massor av saker jag borde göra.. Sy (laga och passa in typ alla mina medeltida plagg samt sy lite nya grejer), rensa här hemma, plugga och söka lite sommarjobb som dykt upp på platsbanken.
Har massor av saker jag borde göra.. Sy (laga och passa in typ alla mina medeltida plagg samt sy lite nya grejer), rensa här hemma, plugga och söka lite sommarjobb som dykt upp på platsbanken.
Just kommit hem från en liten snabbvisit i Dalarna. Asgammal stuga utan dusch(än så länge). Det var himla mysigt och underbart sällskap! Hjärtlig total kaos konstant! ❤
Så vacker himmel:
Visa bifogad fil 43275
Åh, grattis!
Vad kul! Vart i Dalarna (om du vill säga)?
Vi var i Bisen.
Ja, jag har aldrig hört namnet förrän ägaren till landställe där började prata om det. Verkar vara okänt för de flesta vi känner iaf. Jag har fått för mig att du bor i Dalarna?Haha, det fick jag google-mapa