Vad gör vi? Del CXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Torkade just upp en hårboll från mitt nymoppade golv..tajming... :meh:
Oh well. Har tvättstugan och ska äta lite mat innan jag går ner och laddar om maskinerna.
 
Min Gmail-inkorg är tom helt plötsligt 🤔 Alla mail borta. Tror inte jag hade något viktigt där, men ändå. hur kan de försvunnit?
 
Har massor av saker jag borde göra.. Sy (laga och passa in typ alla mina medeltida plagg samt sy lite nya grejer), rensa här hemma, plugga och söka lite sommarjobb som dykt upp på platsbanken.

Det jag gör är att kika på Netflix och har precis ätit lite pizza. Det är ju faktiskt bara ens födelsedag en gång om året ^^
Grattis till dig 🍰🍸
 
Har massor av saker jag borde göra.. Sy (laga och passa in typ alla mina medeltida plagg samt sy lite nya grejer), rensa här hemma, plugga och söka lite sommarjobb som dykt upp på platsbanken.

Det jag gör är att kika på Netflix och har precis ätit lite pizza. Det är ju faktiskt bara ens födelsedag en gång om året ^^
Grattis på dagen! 🎉🌸💃
 
Just kommit hem från en liten snabbvisit i Dalarna. Asgammal stuga utan dusch(än så länge). Det var himla mysigt och underbart sällskap! Hjärtlig total kaos konstant! ❤️😂
Så vacker himmel:
617D4767-A12F-4042-8C21-9CEF2AF3A260.webp
 
I. morgon. måste. jag. plugga........... Jag skriver detta här för att inte komma undan...... ;)

Seriöst. Jag måste verkligen lägga manken till nu. Visst, det är fortfarande 18 dagar kvar till inlämning, men man vet ju hur fort tiden går O_o:nailbiting: !!
 
Har massor av saker jag borde göra.. Sy (laga och passa in typ alla mina medeltida plagg samt sy lite nya grejer), rensa här hemma, plugga och söka lite sommarjobb som dykt upp på platsbanken.

Det jag gör är att kika på Netflix och har precis ätit lite pizza. Det är ju faktiskt bara ens födelsedag en gång om året ^^

Åh, grattis! 🎉🍾

Just kommit hem från en liten snabbvisit i Dalarna. Asgammal stuga utan dusch(än så länge). Det var himla mysigt och underbart sällskap! Hjärtlig total kaos konstant! ❤😂
Så vacker himmel:
Visa bifogad fil 43275

Vad kul! Vart i Dalarna (om du vill säga)? :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 675
Senast: Squie
·
Övr. Djur Jag har en liten gård med gamla åkrar med öar av sten här och där. Har upptäckt att den största ön är full av skräp: glas och porslin...
Svar
5
· Visningar
973
Senast: skogaliten
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 593
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 089

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp