Vad gör vi? Del CXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Helt underbar ridtur, där vi tom kunde galoppera på lite i gräset. :love: Jag älskar det väder som är nu, kan det få vara såhär resten av ledigheten?

Känner mig alldeles bubblig och uppåt nu, tror det får bli mycket mer ridning 2020, för jag mår så bra både fysiskt och psykiskt. :)

Hästen fick lite halvpanik när fodret var slut och jag inte tog ut henne direkt, stackaren trodde att hon skulle tvingas vara inne fem timmar idag också... Tur det bara är nyår en gång om året!
 
Långkokar köttfärssås... kändes lite fel att öppna en vinflaska 😅🎻⚰️ men behövde hälla i redigt med rödvin i själva anrättningen

515C4BB7-60AB-4565-9D42-15C4A7CF743F.webp
 
Jag vill börja rida till hösten 2020 :D Har inte ridit på ridskola sedan jag var runt 8 år och sedan dess har jag bara spontan-ridit på en bekants häst ett par gånger, på senare år visserligen men nästan helt grön mao! Vet inte riktigt om jag kommer ha råd ännu tyvärr men om jag får ändan ur och anstränger mig för att få ett sommarjobb i år så ska det nog gå ihop med restskatten och då löser det sig! :)
 
Barnet kommer inte hem idag. Jag kanske borde passa på att gå igenom grupparbetena lite. Men ingen fattar uppgiften så vetisjutton om det hjälper :rofl:
 
Så mycket kul som (förhoppningsvis!) händer i år. Mina mål inkluderar uppfödarutbildning och registrering av kennelnamn samt hundens beteende-kurs. Eventuellt också kursen mera mentalitet om jag lyckas klämma in den! Ska också försöka hjälpa till mer som funktionär hos lokala brukshundklubben nu när jag inte har någon odåga själv som tar upp tid :D.
 
Sov alldeles för länge. Vaknade ganska förvirrad och fattade först inte varför hela rummet var rött (solnedgången).
Ska se om jag får något vettigt gjort idag.
Skriva klart fakturor och kanske se en film???
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 675
Senast: Squie
·
Övr. Djur Jag har en liten gård med gamla åkrar med öar av sten här och där. Har upptäckt att den största ön är full av skräp: glas och porslin...
Svar
5
· Visningar
973
Senast: skogaliten
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 593
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 089

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp