Vad gör vi? Del CXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Helt underbar ridtur, där vi tom kunde galoppera på lite i gräset. :love: Jag älskar det väder som är nu, kan det få vara såhär resten av ledigheten?

Känner mig alldeles bubblig och uppåt nu, tror det får bli mycket mer ridning 2020, för jag mår så bra både fysiskt och psykiskt. :)

Hästen fick lite halvpanik när fodret var slut och jag inte tog ut henne direkt, stackaren trodde att hon skulle tvingas vara inne fem timmar idag också... Tur det bara är nyår en gång om året!

Långkokar köttfärssås... kändes lite fel att öppna en vinflaska 😅🎻⚰️ men behövde hälla i redigt med rödvin i själva anrättningen

515C4BB7-60AB-4565-9D42-15C4A7CF743F.webp

Jag vill börja rida till hösten 2020 :D Har inte ridit på ridskola sedan jag var runt 8 år och sedan dess har jag bara spontan-ridit på en bekants häst ett par gånger, på senare år visserligen men nästan helt grön mao! Vet inte riktigt om jag kommer ha råd ännu tyvärr men om jag får ändan ur och anstränger mig för att få ett sommarjobb i år så ska det nog gå ihop med restskatten och då löser det sig! :)

Barnet kommer inte hem idag. Jag kanske borde passa på att gå igenom grupparbetena lite. Men ingen fattar uppgiften så vetisjutton om det hjälper :rofl:

Så mycket kul som (förhoppningsvis!) händer i år. Mina mål inkluderar uppfödarutbildning och registrering av kennelnamn samt hundens beteende-kurs. Eventuellt också kursen mera mentalitet om jag lyckas klämma in den! Ska också försöka hjälpa till mer som funktionär hos lokala brukshundklubben nu när jag inte har någon odåga själv som tar upp tid :D.

Sov alldeles för länge. Vaknade ganska förvirrad och fattade först inte varför hela rummet var rött (solnedgången).
Ska se om jag får något vettigt gjort idag.
Skriva klart fakturor och kanske se en film???

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 099
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 270
Senast: Squie
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 504
Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
863
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka